برخی از کاربران هواوی آنر 8 به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند

کم‌تر از یک ماه پیش بود که هواوی اعلام کرد به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای آنر 8 در ماه فوریه عرضه خواهد کرد. با این وجود خبرهایی از جانب آنر ژاپن منتشر شده است که از عرضه این به‌روزرسانی از تاریخ 16 ژانویه برای برخی کاربران خبر می‌دهد.

مطابق همه به‌روزرسانی‌ها، دریافت این آپدیت نیز به صورت مرحله‌ای است. بنابراین اگر این به‌روزرسانی را روز دوشنبه دریافت نکردید می‌توانید طی روزهای دیگر برای دریافت آن اقدام کنید. البته توجه داشته باشید که عرضه این به‌روزرسانی بیشتر برای کاربران ژاپنی صورت خواهد گرفت و احتمال دریافت آن در ایران بسیار ضعیف است.

این به‌روزرسانی حجمی 1.9 گیگابایتی دارد که بسیار سنگین است، از همین رو هواوی اعلام کرده که پیش از انجام دادن این به‌روزرسانی از فایل‌های مهم خود پشتیبان تهیه کنید و هم‌چنین شارژ تلفن همراه را بالای 50 درصد نگه‌دارید.

این به‌روزرسانی تمام ویژگی‌های پیش‌فرض اندروید نوقا از جمله مولتی تسکینگ چند پنجره‌ای و برخی از ویژگی‌های اضافه شده در EMUI ورژن 5 از جمله فضای شخصی و برنامه‌های دو قلو را خواهد داشت. هنوز مشخص نیست این به‌روزرسانی کدام نسخه از وصله امنیتی گوگل را به همراه دارد، هرچند به احتمال قوی حداقل از وصله امنیتی ماه دسامبر استفاده می‌کند، گفتنی است آخرین وصله امنیتی گوگل دو هفته پیش و برای کاربران دیوایس‌های گوگل منتشر شد.

8 در مورد “برخی از کاربران هواوی آنر 8 به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند”

  1. سلام .تو متن نوشتید که این اپدیت برای ایران عرضه نمیشه !!! یعنی هیچ وقت این اپدیت به کاربران ایرانی نمیرسه؟! وسوال دوم اینکه پس واسه میت ۸ کی میاد این اپدیت ؟ممنون

    1. امید بکتاش

      سلام دوست عزیز منظور از عدم عرضه به روزرسانی در ایران در این محدوده زمانی است در واقع به روزرسانی گفته شده برای کاربران ژاپن است و مناطق دیگر در روزهای اینده دریافت خواهند کرد. به روزرسانی میت ۸ هم مطمئنا پس از عرضه آن برای هواوی پی ۹ خواهد بود و هنوز زمان مشخصی وجود ندارد.

    1. امید بکتاش

      سلام هنوز مشخص نیست ولی از انجایی که برخی کاربران نسخه ازمایشی رو دریافت کردند میتونیم انتظار داشته باشیم که تا چند روز اینده منتشر بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH