نگاهی به تبلیغ خلاقانه ایرپادهای اپل (به همراه ویدیو)

همان‌طور که انتظار می‌رفت اپل با عرضه هدفون‌های بی‌سیم خود توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. در حقیقت عرضه موفقیت آمیز این هدفون‌ نشان داد که اپل با ورود به هر حوزه شانس موفقیت بسیار بالایی دارد. مطمئنا یکی از دلایل موفقیت ایرپادهای اپل همانند دیگر محصولات این کمپانی تبلیغات متفاوت و سرشار از خلاقیت اپل است. این کمپانی به تازگی یک تیزر یک دقیقه‌ای برای ایرپاد منتشر کرده است که همانند همیشه سرشار از نکات جالب است و در آن می‌توان تمام ویژگی‌های این محصول را مشاهده کرد.

همان‌طور که از ابتدای ویدیو مشخص است تنها بخش رنگی موجود در ویدیو صفحه نمایشگر آیفون است، این تفاوت می‌تواند به خوبی بیانگر شعار همیشگی اپل یعنی متمایز بودن باشد، هم‌چنین از نظر تاریخی محیط فیلم قرن 20 را تداعی می‌کند و این درصورتی است که کاربر از آخرین تکنولوژی‌های اپل استفاده می‌کند، شاید اپل با ایجاد این پارادوکس قصد داشته تاثیر زیاد خود بر پیشرفت تکنولوژی را به نمایش بگذارد. هنگامی که کاربر کیس ایرپادها را باز می‌کند میزان شارژ ایرپاد در نمایشگر نمایان می‌شود، همان‌طور که مشخص است این میزان برای هر دو بخش کیس و گوش‌ها 100 درصد است؛ با مشاهده کامل ویدیو می‌توان گذشت 24 ساعته زمان را مشاهده کرد، در واقع این موضوع می‌تواند شارژدهی 24 ساعته ایرپاد با یک‌بار شارژ که پیش‌تر توسط اپل بیان شده بود را دوباره به نمایش بگذارد.

زمانی که کاربر ایرپادها را به گوش خود وصل می‌کند و موزیک شروع به پخش می‌کند تمام صداهای محیطی که تا پیش از این باعث آزار بودند حذف شده، هم‌چنین در طول ویدیو توجه هیچ کدام از افراد به این شخص جلب نمی‌شود. اگر این دو موضوع را کنار یکدیگر بگذاریم به خوبی می‌توانیم دریابیم که اپل قصد داشته قدرت زیاد ایرپادها در حذف صداهای محیطی و هم‌چنین عدم انتشار صدا از ایرپاد به محیط بیرونی را به نمایش بگذارد.

اصلی‌ترین هدفی که این تبلیغ دنبال می‌کرده است، پایان دادن به خبرهای منفی پیرامون این محصول بود، در واقع شمار زیادی از کاربران این گلایه را داشتند که ایرپادهای اپل پتانسیل زیادی برای از گوش درآمدن و گم شدن دارند اما اپل با انتشار این تیزر به خوبی نشان داد که ایرپادها به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و با استفاده از آن قادر به انجام دادن کلیه کارهای خود هستید. هم‌چنین وجود یک هدفون واقعا بی‌سیم می‌تواند آزادی عمل زیادی را برایتان به ارمغان آورد. خب حالا بهتر است ویدیو را بیینیم:

به نظر شما این ویدیو دیگر حاوی چه نکاتی بود؟

2 در مورد “نگاهی به تبلیغ خلاقانه ایرپادهای اپل (به همراه ویدیو)”

    1. امید بکتاش

      سلام تبلیغات اپل همیشه نکات ریز زیادی رو در خودش داره فقط باید نگاه دقیقتری داشته باشیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH