احتمال بهره‌گیری هواوی از دوربین دوگانه برای P10

به تازگی تصاویری از بدنه پرچم‌دار جدید هواوی در خبرگزاری‌های مختلف انتشار یافته که حدس و گمان‌های فراوانی در خصوص ویژگی‌های این محصول که در نمایشگاه MWC (که در ماه فوریه برگزار می‌شود) معرفی خواهد شد را به دنبال داشته است. این گوشی که نسل جدید اسمارت فون‌های سری P هواوی خواهد بود، در آینده‌ای نه چندان دور و در کنار هواوی P10 پلاس وارد بازارها خواهد شد و انتظار می‌رود که بتواند موفقیت‌های پرچمدارهای پیشین این کمپانی یعنی P9 و P9 پلاس را تکرار نماید.

با این که قضاوت از روی طراحی بدنه کار مشکلی است ولی به نظر می‌آید که هواوی تصمیم گرفته سنسور تشخیص اثر انگشت را به جلوی دستگاه منتقل سازد و یک دکمه هوم به صورت فیزیکی در پایین نمایشگر قرار دهد. علاوه بر این مورد، با بررسی دقیق‌تر تصاویر می‌توان متوجه این موضوع شد که هواوی بار دیگر قرار است همانند P9 و P9 پلاس، در پرچمداران جدیدش از دوربین دو گانه بهره ببرد. استفاده از دو دوربین به صورت همزمان بدون این که هیچ بیرون زدگی‌ای در بدنه مشاهده شود، موضوعی بود که تحسین بسیاری از منتقدان را برای P9 و P9 پلاس به دنبال داشت.

در سری قبل، هواوی از دو دوربین متفاوت بهره می‌گرفت که یکی به صورت سیاه و سفید و دیگری به صورت رنگی عکس‌برداری می‌کرد. پس از ثبت عکس به وسیله سنسورها، تصویر خام توسط برخی آنالیزهای مرتبط با پردازش تصویر، به صورت نرم افزاری بر روی یکدیگر قرار می‌گرفتند و در نهایت تصویری شفاف با جزییاتی بالا را به نمایش در می‌آوردند. این احتمال وجود دارد که هواوی با استفاده از امکانات متنوع و سنسورهای پیشرفته‌تر در هواوی P10 تجربه بهتری از عکاسی را در اختیار کاربران قرار دهد. البته زمزمه‌هایی در خصوص احتمال استفاده هواوی از شیوه‌ای که اپل در سیستم دوربین‌های دوگانه‌اش به کار گرفته بود نیز به گوش می‌رسد که در صورت صحت این خبر، باید منتظر جایگزینی دوربین سیاه سفید با یک سنسور telephoto باشیم.

جدا از دوربین، هواوی چندین مورد از ویژگی‌های پرچمدار جدیدش را منتشر کرده که از بین آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش خمیده با سایز 5.5 اینچ، جدیدترین نسل پردازنده‌های Kirin و رم 6 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره نمود.

همانند همه کمپانی‌های تولید کننده تلفن هوشمند، هواوی نیز سعی دارد بهترین و جدیدترین امکانات را در پرچم‌دار سال 2017 خود قرار دهد تا از بازار رقابت با حریفانی همچون گلکسی S8، ال‌جی G6 و همچنین پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی عقب نماند.

1 در مورد “احتمال بهره‌گیری هواوی از دوربین دوگانه برای P10”

  1. هواوی واقعن داره پیشرفت میکنه و دوربین گوشیش رو من تست کردم!! خیلی خووبه!! اما هنوز جا داره به سامسونگ برسه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH