ادغام لوگو اپل و دوربین در آی‌فون 8 چه نتیجه‌ای در بر دارد؟!

کانسپت‌های منتشر شده از اسمارت‌فون‌ها هیجان‌انگیز هستند. اگرچه اکثر آن‌ها هیچ‌گاه به مرحله تولید نمی‌رسند و یا حتی به انجام رساندن آن غیر ممکن است اما بالاخره دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست! کانسپتی که به‌تازگی از آی‌فون 8 منتشر شده است را هم می‌توان یک نمونه هیجان انگیز دانست.

در سال گذشته بود که یک کانسپت از پرچم‌دار آینده موتورولا منتشر شد که در آن شاهد قرارگیری حسگر اثر انگشت در لوگو موتورولا بودیم، مطمئنا این ایده بسیار جالب و مفید خواهد بود اما هیچ‌گاه در واقعیت شاهد آن نبودیم. به تازگی یک کانسپت از پرچم‌دار آینده اپل منتشر شده است که در آن دوربین اصلی در لوگو اپل قرار گرفته است. طراحی این کانسپت توسط Iskander Utebayev انجام گرفته است.

عملی شدن و یا نشدن انتقال دوربین اصلی به زیر لوگو اپل به تصمیمات این کمپانی بستگی دارد اما می‌دانیم که تغییرات در بخش طراحی آی‌فون هزینه‌های هنگفتی را در بردارد. از جمله دلایل این موضوع می‌توان به هزینه تولید و ساخت شیشه‌های بزرگ‌تر از جنس یاقوت کبود برای محافظت از لنز اشاره کرد. گذشته از این نمی‌توان به طور قطع بیان کرد که این انتقال مزایایی در پی خواهد داشت اما از نظر ظاهری ایده بدی به نظر نمی‌رسد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH