آمازون در ژاپن، بزها را استخدام می‌کند!

amazongoats

اغلب در خبرها می‌خوانیم که بسیاری از شرکت‌های بزرگ به همراه ایده‌هایی خاص می‌آیند. بعضی از این ایده‌ها در خود شرکت‌ها پیاده سازی می‌شوند و یکی از این نمونه‌‌ها، کاری است که آمازون در شعبه ژاپن خود انجام داده است.

این شرکت به منظور ساختن دنیایی بهتر، بزهایی را اجاره کرده است! وظیفه این کارمندان جدید، برچیدن علف‌های هرز از روی زمین است، کاری که در آن تخصص ویژه دارند! حدس بزنید که چگونه این کار را انجام می‌دهند؟! آن‌ها تنها از غریزه گیاهخواری خویش کمک می‌گیرند و تمام علف‌های هرز را تبدیل به غذای خوشمزه‌ای برای خود می‌سازند.

amazongoats2

ماموران محیط زیست جهانی، توجه بسیار ویژه‌ای به کشورهای صنعتی دارند تا فعالیت آنان، صدمه‌ای به محیط زیست وارد نیاورد. به همین خاطر برخی از شرکت‌های بزرگ در این زمینه پیش قدم شده و با این ایده‌های خاص، سعی در جلب نظر ناظرین دارند. هدف اصلی آمازون در طراحی این برنامه، جایگزین ساختن بزها به جای استفاده از سوخت و ماشین‌های چمن زنی است تا به نوعی یک عملکرد طبیعی را جایگزین مدل مصنوعی آن کرده باشد.

البته این نخستین باری نیست که از حیوانات علف‌خوار بدین منظور استفاده شده است. در سال ۲۰۰۹ کمپانی گوگل نیز از بزها به همین منظور استفاده کرده بود و شاید آمازون به نوعی ادامه دهنده راهی باشد که گوگل چندین سال پیش قصد انجامش را داشت.

4 در مورد “آمازون در ژاپن، بزها را استخدام می‌کند!”

  1. سلام اقا پیمان ان شالله که خوبین اقا پیمان میخواستم بپرسم که هواوی اسند میت که خریدم ان اف سی داره اگه داره کجا باید فعالش کنم یا اگه نداره نرم افزار ان اف سی برای دانلود هست که رو گوشی اجرا بدم ممنون میشم جوابمو بدید زنده باد ای تی رسان++++++++++-…….

  2. قبل از این در ورزشگاه های ایران از بز برای کوتاه کردن چمن ورزشگاه ها استفاده می شد! برنامه نود هم نشان می داد!
    ما خیلی پیشرفته تریم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH