زمان معرفی گلکسی S8‌ سامسونگ مشخص شد

سامسونگ به وضوح اعلام کرده است که معرفی گلکسی S8 را در نمایشگاه MWC 2017 انجام نخواهد داد و در این نمایشگاه از پرچم‌دار جدید تبلت‌هایش به نام گلکسی Tab S3 رونمایی خواهد کرد. حال مشخص شده است که این کمپانی قصد دارد در طول برگزاری کنفرانسش در MWC 2017 اطلاعاتی از گلکسی S8 را هم منتشر کند.

با توجه به گزارش منتشر شده توسط Korea Economic Daily که یکی از مطبوعات معتبر کره‌ای است، سامسونگ تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی S8 را در نمایشگاه MWC 2017 به صورت رسمی مشخص می‌کند. تاکنون شایعات زیادی زمان معرفی این اسمارت‌فون را 29 مارس دانسته و عرضه آن را تقریبا یک ماه بعد و در 21 آوریل عنوان کرده‌اند، حال باید منتظر بمانیم تا بفهمیم اطلاعات منتشر شده چقدر صحیح هستند.

گلکسی S8 ویژگی‌ها و امکانات تازه‌ای را به ارمغان خواهد آورد، از جمله آخرین شایعات منتشر شده در رابطه با این اسمارت‌فون را می‌توان مجهز بودن به نمایشگر 5.8 اینچی در نسخه معمولی و نمایشگر 6.2 اینچی نسخه پلاس دانست. گفته می‌شود هر دو اسمارت‌فون نمایشگرهایی با لبه اج خواهند داشت که حاشیه آن بسیار کم است. چیپست به کار رفته در گلکسی S8 به احتمال قوی اسنپدراگون 835 خواهد بود و عرضه آن در تمام مناطق دنیا انجام خواهد پذیرفت.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH