تصاویر رسمی از ساعت هوشمند هواوی واچ 2 قبل از رونمایی فاش شد

یکی از زمینه‌های فعالیت کمپانی هواوی مانند بسیاری از شرکت‌های همکارش‌، گجت‌های پوشیدنی مخصوصا ساعت‌های هوشمند، است. این کمپانی مشهور قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود را همراه با پرچمدار آینده‌اش در کنگره جهانی موبایل که‌ MWC نام گرفته و هر ساله در شهر بارسلون انجام می‌شود، رونمایی کند.

اما چند روز مانده به این رویداد اوان بلاس که یکی از افشا کنندگان مشهور اسرار کمپانی‌های مختلف است در اقدامی غیر عادی و شگفت آور تصاویر واضح و کاملی از این ساعت هوشمند اندرویدی در فضای مجازی منتشر کرده که‌ به یقین برنامه‌های هواوی برای این اسمارت واچ را بر هم زده است.

در این تصاویر ساعت هوشمند جدید هواوی که‌ هواوی واچ ۲ نام گرفته به خوبی به نمایش درآمده و اطلاعات جامع و کاملی به بیننده می‌دهد. از جمله اطلاعاتی که از این عکس‌ها می‌توان فهمید، صفحه نمایش دایره‌ای شکل و وجود دو کلید سخت افزاری در سمت راست این محصول برای انجام عملیات‌های مختلف است.

با اینکه تمرکز شرکت هواوی بر روی پرچمدار جدیدش یعنی P10 است و می‌خواهد یکی از بهترین اسمارت فون‌های امسال را ارایه دهد اما به بهترین وجه روی اسمارت واچ خود نیز کار کرده است به طوری که هواوی واچ 2 از نسل قبلی خود که یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی تا به امروز بوده است اسپرت‌تر، زیباتر، جذاب‌تر و هیجان انگیزتر از آب در آمده است.

در این گجت پوشیدنی بند‌ها به راحتی قابل تعویض است و در صورت خراب شدن مشکلی برای تعویض آن‌ها نخواهید داشت. هواوی واچ 2 از یک شیار سیم کارت نانو برخوردار است و شما می‌توانید از آن به صورت مستقل استفاده کنید و نیازی به وجود موبایل در کنار آن نخواهید داشت.


این دستگاه در رنگ‌های خاکستری با لکه‌های سفید، نارنجی روشن و سیاه ارایه می‌شود که همانطور که‌ در عکس مشاهده می‌کنید زیبایی خاصی به این دستگاه بخشیده‌اند.
ساعت هوشمند هواوی واچ 2 از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ویر گوگل بهره مند خواهد بود.

با اینکه تصاویر خوبی از این ساعت هوشمند اندرویدی به بیرون درز کرده اما هنوز قیمت و جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست و باید تا روز ۲۶ فوریه برای فهمیدن این اطلاعات منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH