انفجار آیفون 7 پلاس یک شب پس از موفقیت در تست اسپرینت!

به‌تازگی اتفاقی عجیب برای یک آیفون 7 پلاس رخ‌داده که منجر به انفجار و شوکه شدن دارنده آن شده است.

اپل تحقیقات خود را برای تشخیص علت انفجار آیفون 7 پلاس متعلق به برایانا اولیواس (Brianna Olivas) آغاز کرده است. اولیواس عکسی از دستگاه منفجرشده را در توییتر منتشر نموده است. به گفته این خانم گوشی او روز قبل از انفجار روشن نمی‌شده و برای حل این مشکل، موبایل خود را به یکی از فروشگاه‌های اپراتور اسپرینت برده که پیش‌ازاین و در ماه ژانویه، آن را از همان‌جا خریداری کرده بود. یکی از کارمندان اسپرینت بیان کرده که وقتی قصد روشن نمودن دستگاه را داشته با «وضعیتی عجیب» روبه‌رو شده اما پس از انجام تست‌های تشخیص خرابی، هیچ مشکلی در آن مشاهده نکرده است.

صبح روز بعد، دوست برایانا آیفون مذکور را از شارژر رسمی اپل جدا کرده و تماسی عادی برقرار نموده است. اما او با گوشه چشمش متوجه برخاستن دودی از گوشی شد و بلافاصله گوشی را به داخل حمام پرتاب کرد و آن گوشی، همان‌جا منفجر شد.


کمپانی اپل گوشی را برای برایانا تعویض کرد و سخنگوی اپل بیان کرده که «ما با مشتری در تماس هستیم و مشکل را پیگیری می‌کنیم.» یکی از متخصصین اپل گفته که تاکنون چیزی مشابه این ندیده است. خانم الیواس می‌گوید:

من خوابیده بودم درحالی‌که گوشی من در کنار سرم در حال شارژ شدن بود. دوست من گوشی را برداشت و آن را بر روی میز قرار داد. او سپس به سمت حمام رفت و در همین حین، متوجه بلند شدن دود و سروصدایی عجیب از گوشی شد. او برای خاموش کردن آتش گوشی را به داخل حمام پرتاب کرد که پس‌ازاین کار، خروج دود شدت گرفته و گوشی منفجر شد.


این خانم می‌گوید که همواره از شارژر رسمی اپل استفاده می‌کرده است. اما در صورت ناصحیح بودن ادعای او، می‌توان استفاده از شارژرهای شخص سوم را مقصر اصلی این حادثه دانست. اپل شاید تا مدتی نتواند دراین‌باره اظهارنظر کند اما به‌محض دریافت پاسخی از سوی اهالی کوپرتینو، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH