آموزش گوش دادن به موزیک به طور هم‌زمان بر روی چند گوشی

حتما برای شما پیش آمده که تحت شرایط خاصی قرار بگیرید و بخواهید با دوستان‌تان به یک موزیک گوش دهید. آن هم به طور هماهنگ و بدون تاخیر!

AmpMe اپلیکیشنی‌ است که در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کند. توسط این اپ قادر خواهید بود دستگاه‌های اندرویدی و iOS را به هم متصل کنید و موزیک‌های‌تان را به صورت همزمان بر روی تمامی دستگاه‌ها اجرا کنید.

به‌عنوان مثال زمانی را در نظر بگیرید که در هواپیما در حال سفر هستید و دوست‌تان که در صندلی کناری نشسته‌، هدفون در گوشش قرار داده و از موزیک‌هایش لذت می برد. در این لحظه چیزی که می‌خواهید این است که در همان زمان، به همان موزیک‌هایی که دوست‌تان در حال گوش دادن است، گوش دهید. چه با اسپیکر چه با هدفون!

‌AmpMe برای عملکرد نیاز به وای‌فای و یا هات‌اسپات دارد. شما در این برنامه می‌توانید مصرف کننده موزیک یا فراهم کننده آن باشید. اگر فراهم کننده باشید افراد دیگر می‌توانند به شما متصل شوند و به موزیک‌های‌تان گوش دهند؛ در غیر این صورت شما می‌توانید به پلی لیست افراد دیگر متصل شوید و از موزیک‌های‌شان استفاده کنید.

اگر می خواهید سایرین از موزیک‌های‌تان استفاده کنند، می‌بایست در منوی اصلی اپ، گزینه Music Library را انتخاب کنید. پس از آن لیست موزیک‌ها در آن بخش نمایش داده می‌شود و شما هر کدام را که خواستید، اجرا می‌کنید. پس از آن موزیک اجرا می‌شود و افراد تنها با باز کردن اپلیکیشن می‌توانند به موزیک شما گوش دهند. اما اگر می‌خواهید از پلی‌لیست سایرین استفاده کنید، بر روی آیکون سبز رنگ موجود در صفحه اصلی آن کلیک کنید و منتظر بمانید.

امکان همگام سازی موزیک‌ها هم از نظر زمانی در این اپلیکیشن موجود بوده بنابراین حتی اگر موزیک‌ها ثانیه‌ای تاخیر داشته باشند و ناهماهنگی در آن‌ها وجود داشته باشد، این مشکل با این ویژگی کاملا برطرف خواهد شد.

در صفحه اصلی اپ اطلاعات موزیک و تعداد افرادی که در حال گوش دادن هم زمان به موزیک شما هستند نشان داده می‌شود. برای خارج شدن از این اجرای هم‌زمان، چه وقتی که شما فراهم کننده موزیک هستید چه استفاده کننده، می‌توانید از منوی سمت بر روی علاومت ضربدر کلیک کنید.

همچنین شما می‌توانید برای این که از دوستان‌تان بخواهید به پلی‌لیست شما ملحق شوند، از یک لینک مستقیم استفاده کنید. این لینک در بخش Add Friends قابل دسترس خواهد بود و می‌توانید آن را از راه‌های مختلف ارسال کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که در هر دو روش استفاده از وای‌فای یا هات‌اسپات، اتصال همه دستگاه‌ها باید به یک منبع وای‌فای باشد. این موضوع بدان معنا نیست که AmpMe از حجم اینترنت استفاده می‌کند. تنها نیاز به وای‌فای برای ارسال داده‌ها است.

این اپلیکیشن جادویی را می‌توانید از طریق دو لینک زیر برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS دانلود کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH