سامسونگ و تولید ۱۰ میلیون نسخه از گلکسی S8

بر اساس گزارش‌ها کمپانی سامسونگ تولید پرچم‌دار پر سروصدای خود به نام گلکسی اس 8 را در کارخانه واقع در کشور ویتنام آغاز نموده و آماده فروش 10 میلیون واحد از آن می‌شود.

گلکسی اس 8 در دو نسخه به نام‌های اس 8 و اس 8 پلاس عرضه خواهد شد که هر دو مدل از نمایشگر خمیده «تمام صفحه» بهره می‌برند و تفاوت اصلی آنها در اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری است.

به‌علاوه سامسونگ قصد عرضه اس 8 به‌صورت جهانی و در تمامی بازارها را داشته و تولید 4.7 میلیون واحد در ماه مارس و 7.8 میلیون واحد در ماه آوریل را در برنامه دارد. این به معنی عرضه 12.5 میلیون واحد گلکسی اس 8 در نخستین ماه عرضه و پس از معرفی آن در 29 مارس (9 فروردین‌ماه) است.

هنوز هیچ اطلاعای از جزئیات میزان نسبت تولید اس 8 به اس 8 پلاس در دسترس نیست و مشخص نیست که آیا تولید نسخه بزرگ‌تر هم برای کره‌ایها در اولویت خواهد بود یا خیر. به‌علاوه آمار اعلام‌شده رسمی نیست و نمی‌توان به آن اتکا کرد.

باید اشاره کنیم که باوجود احتمال برخورداری اس 8 از نمایشگر 5.8 اینچی، این محصول حاشیه‌های بسیارکمی داشته و از نسبت تصویر 2:1 بهره خواهد برد که این بدین معنی است که ابعادی مشابه با گلکسی اس 7 داشته و همچنان استفاده از آن با یک دست امکان‌پذیر خواهد بود. اس 8 پلاس نیز باوجود بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ‌تر، ابعادی مشابه اس 7 اج خواهد داشت.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH