آمازون به شما در انتخاب لباس مناسب کمک می‌کند!

اگر ازجمله افرادی هستید که برای انتخاب لباس‌های روزانه خود به مشکل برمی‌خورید و قادر به انتخاب درست لباس‌ نیستید، آمازون به‌تازگی ویژگی جدیدی را برای اعضای خود مهیا کرده که به آن‌ها امکان می‌دهد تا تصاویر خود را با لباس‌های مختلفی که بر تن دارند، به اشتراک گذاشته و آمازون این تصاویر را به یک متخصص مد و لباس ارسال کرده و کارشناس نیز به‌سرعت به کاربر پیشنهاد می‌دهد که کدام لباس و پوشش برای او مناسب‌تر بوده و به این شخص می‌آید.

این کارشناسان هم‌چنین به کاربرانی که تصاویر خود را برای انتخاب استایل بهتر در اختیار آمازون قرار می‌دهند، ست کردن بهتر رنگ‌ها و هم‌چنین مناسب بودن لباس موردنظر با چهره و اندام شخص را گوشزد می‌کنند.

آمازون درباره این سرویس جالب اعلام کرده که تنها اعضایی که در سرویس Amazon Prime عضو هستند، می‌توانند در اپلیکیشن آمازون دو تصویر خود را آپلود کرده و از این مشاوره و انتخاب یکی از دو لباس پوشیده شده بهره‌مند شوند.

آمازون اعلام کرده که در این سرویس از هوش مصنوعی استفاده نکرده و نظرات مستقیما از کارشناسان مد و لباس گرفته می‌شود و برای به خطر نیفتادن حریم خصوصی کاربر، این تصاویر تنها در اختیار کارشناسان قرارگرفته و در صورت پاک شدن از اپلیکیشن توسط فرد، هیچ کس به آن دسترسی نخواهد داشت.

به کمک این سرویس شما می‌توانید درصورتی‌که بین دو لباس و استایل تردید دارید، تصاویر خود را آپلود کرده و منتظر بازخورد کارشناسان آمازون باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH