حل تمامی مشکلات گوگل پیکسل با چند روش ساده

دو تلفن هوشمند کمپانی گوگل که از همان ابتدا توجه تعداد زیادی از کاربران را به خودشان جلب کردند، بعد از مدتی با مشکلات زیادی مواجه شدند و همین موضوع اعتراض و نگرانی‌های فراوان کاربران را به دنبال داشت. مشکلاتی که هر دو گوشی پیکسل و  پیکسل XL با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند مربوط به بخش‌هایی مانند بلوتوث، اسپیکر و میکروفون است. اگر شما هم از دارندگان این دو گوشی هستید و می‌خواهید هر چه سریع‌تر مشکلات موجود را برطرف کنید این پست را دنبال کنید.

هر سه مشکل اصلی دو گوشی پیکسل را در ادامه توضیح داده‌ایم و بعد از آن برای هر کدام راه‌ حل‌هایی قرار داده‌ایم.

مشکل گوگل پیکسل در بخش میکروفون

در فروم مخصوصی که مربوط به دو گوشی پیکسل و پیکسل XL است تعداد زیادی شکایت و گزارش در رابطه با مشکلات میکروفون این دو گوشی دیده می‌شود. تعداد زیادی از کاربران اعلام کرده‌اند که حتی فکتوری ریست کردن دستگاه‌هایشان مشکل میکروفون را حل نکرده است. از همین رو نگرانی تعداد زیادی از کاربران برای بخش سخت افزاری پیکسل‌ها است.

راه حل برای مشکل گوگل پیکسل در بخش میکروفون

گوگل کاملا پذیرفته که مشکل میکروفون در پیکسل‌ها مربوط به بخش سخت افزاری‌شان است. بنابراین آپدیت‌های نرم افزاری هیج تاثیری در بهبود این مشکل در پرچمداران گوگل نخواهد داشت. گوگل اعلام کرده که مدت زیادی بر روی این مشکل کار کرده و توانسته در مدل‌های جدید پیکسل آن را برطرف نماید. به همین ترتیب اگر به تازگی گوگل پیکسل خریده باشید، دیگر نباید چنین مشکلی داشته باشید. کسانی هم که از قبل گوگل پیکسل را خریداری کرده‌اند می‌توانند آن را با نسخه سالم تعویض کنند. نسخه سالم گوگل پیکسل دیگر مشکل میکروفون را نخواهد داشت.

مشکل گوگل پیکسل در بخش اسپیکر و کیفیت آن

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران زیادی آن را گزارش کرده‌اند، افت کیفیت صدای گوشی بوده که وقتی حجم آن از یک میزان بالاتر برود، کیفیت صدا افت شدیدی پیدا می‌کند. نرم افزار‌های تقویت و بهبود صدا هم در این زمینه هیچ کمکی به آن نمی‌کنند. بر همین اساس کاربران مجبور هستند تا حجم صدای گوشی را از یک حد بیشتر نکنند تا با افت کیفیت مواجه نشوند.

راه حل برای مشکل گوگل پیکسل در بخش اسپیکر و کیفیت آن

تا چندی پیش فکر می‌کردیم این مشکل هم مربوط به بخش سخت افزاری گوشی باشد. تا این که گوگل با انتشار یک آپدیت نرم افزاری این مشکل را برطرف کرد. اگر تا به امروز این مشکل را داشته‌اید هرچه سریع‌تر گوگل پیکسل‌تان را به آخرین نسخه نرم افزاری آپدیت کنید. با نصب این آپدیت کیفیت صدا در بالاترین سطح خودش هیچ افت کیفیتی نخواهد داشت.

مشکل گوگل پیکسل در بخش بلوتوث

تعداد زیادی از کاربران بعد از آپدیت کردن گوگل پیکسل‌شان و نصب آپدیت امنیتی فوریه 2017 با مشکلات خاصی در بخش بلوتوث تلفن‌های هوشمندشان مواجه شدند. طبق گزارش‌هایی که کاربران ارسال کرده‌اند، اتصال بلوتوث بعد از یک مدت کوتاه قطع می‌شود. عده دیگری هم اعلام کرده‌اند که با ری‌بوت کردن گوشی دیگر قادر به فعال سازی بلوتوث‌شان نیستند و برای استفاده از آن باید از طریق منوی تنظیمات اقدام کنند. اگرچه آخرین آپدیت منتشر شده برای دو پرچمدار گوگل مشکل صوتی را حل کرده، اما از طرفی مشکلات جدیدتری را به آن اضافه کرده است.

راه حل برای مشکل گوگل پیکسل در بخش بلوتوث

مشکل بلوتوث گوگل پیکسل سریعا توسط گوگل شناخته شد و به عنوان یک مشکل توسط گوگل به ثبت رسید. خوشبختانه این مشکل به خودی خود حل شده و کاربران دیگر نیازی به نصب آپدیت‌های مختلف برای برطرف کردن آن ندارند.

گوگل سخت افزار پیکسل را تغییر می‌دهد!

از آن‌جایی که مشکلات دو گوشی پیکسل و پیکسل XL بعد از گذشت مدت اندکی خودشان را نشان داده‌اند، 9to5Google اعلام کرده که گوگل سخت افزار پیکسل‌ها را آپدیت می‌کند. با این آپدیت سخت افزاری مشکلاتی که در بخش‌های مختلف مثل میکروفون موجود بوده برطرف می‌شود. این دسته از گوشی‌ها که تغییرات سخت افزاری دارند با عنوان Rev.B که بر روی جعبه محصول نوشته می‌شود به فروش می‌رسند.

مشکلات کوچک و مختلف معمولا برای تلفن‌های همراه بعد از عرضه وجود داشته و با آپدیت‌های مختلف کاملا برطرف می‌شوند. اما در گوگل پیکسل این طور نبوده و با حل شدن یک مورد، مشکلات جدیدی خودشان را نشان می‌دهند. گوگل هم اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد تا راحت‌تر از مشکلات و راه حل‌های آن‌ها باخبر شویم.

اگر شما هم دارنده نسخه‌های قدیمی گوگل پیکسل هستید بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به جایگزینی آن با مدل سالم بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH