بار دیگر گلکسی S8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی در بنچمارک AnTuTu دیده شد

هر روز اطلاعات زیادی از مشخصات گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس منتشر می‌شود اما این بار اطلاعات کامل این دو محصول در لیست بنچمارک انتوتو قرار گرفته است که این امکان را به ما می‌دهد تا نگاهی به جزئیات سخت‌ افزاری پرچم‌داران جدید سامسونگ داشته باشیم. ناگفته نماند این اطلاعات در گذشته نیز فاش شده بودند. با این حال، گزارش جدید  صحت اطلاعاتی که در اختیار داریم را تایید می‌کند.

در این لیست می‌توان گلکسی S8 مجهز به تراشه اگزینوس 8895 را مشاهده کرد که از شماره مدل SM-G950F بهره می‌برد. نسخه‌ای که مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 است دارای شماره مدل SM-G950U است. شماره مدل‌های SM-G955F و SM-G955U متعلق به نسخه‌های اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 گوشی گلکسی S8 پلاس هستند.

یکی از مشخصاتی که از اطلاعات منتشر شده در بنچمارک انتوتو رویت می‌شود دوربین جلوی پرچم‌داران جدید سامسونگ است که از یک سنسور 8 مگاپیکسلی به‌ جای سنسور 5 مگاپیکسلی S7 استفاده شده است. هم‌چنین قبلا شایعه شده بود که این دوربین از فوکوس خودکار بهره می‌برد.

در هر دو محصول از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده شده است. آن طور که به نظر می‌رسد رزولوشن صفحه نمایش نسخه جهانی S8 و S8 پلاس 2220 در 1080 است اما تنها نسخه پلاس ایالات متحده از این رزولوشن بهره برده و نسخه کوچک‌تر رزولوشن 1920 در 1080 دارد. با این حال این امکان وجود دارد که رزولوشن فول اچ‌دی به‌صورت پیش‌ فرض در پرچم‌داران سامسونگ تنظیم شده باشد. هم‌چنین این مشخصات نسبت 18.5 به 9 را نیز در پرچم‌داران سامسونگ تایید می‌کند. میزان رم در نظر گرفته شده برای این دو گوشی همان 4 گیگابایتی است که قبلا اعلام شده بود.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

3 در مورد “بار دیگر گلکسی S8 با 64 گیگابایت حافظه داخلی در بنچمارک AnTuTu دیده شد”

  1. من ی سوال دارم لطفا یکی کمکم کنه
    حاظفه داخلی s8 من 64 گیگ
    اما محل ذخیره سازی فایل های شخصیم زده 16 گیگ
    لطفا یکی کمکم کنه
    بعد از اخرین باری ک فلشش کردم ایطور شد باید چیکار کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH