یک اسپیکر بلوتوثی رایگان به عنوان هدیه به مشتریان طرح پیش فروش گلکسی S8 اهدا می‌شود

بالاخره انتظارها به سر رسیده و قرار است تا ساعاتی دیگر سامسونگ از کهکشانی‌های جدید خود یعنی گلکسی S8 و +S8 رونمایی کند. ظاهرا برخی فروشندگان برای کسانی که این محصول را پیش خرید می‌کند هدیه‌ای در نظر گرفته که در ادامه خبر با جزئیات آن بیش‌تر آشنا می‌شوید.

احتمالا در جریان هستید که هر دو پرچمدار جدید سامسونگ از همین امروز آماده پیش فروش خواهند بود؛ اگر چه تا به حال این گزارش تایید نشده است. با این حال یکی از خرده فروشی‌های اروپایی این گوشی‌ها را در لیست فروشگاه خودش قرار داده است که مطابق آن این سایت برای پیش فروش گلکسی اس 8 مبلغ 815 یورو و برای پیش فروش برادر بزرگ‌تر آن نیز 925 یورو را تعیین کرده است.

خبر خوبی که در مورد پیش فروش گلکسی اس 8 به گوش می‌رسد، برنامه‌های ویژه‌ برخی از شرکت‌های مخابراتی و خرده فروشان است که می‌خواهند پیش فروش این دو گوشی را با هدایایی که در نظر گرفته‌اند بیش‌تر کنند. به طور مثال می‌توان به Carphone Warehouse اشاره کرد که قصد دارد به مشتریانی که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را پیش خرید کنند یک اسپیکر بلوتوثی رایگان که ارزشی معادل 100 پوند دارد اهدا کند.

هر چند این طرح فروش توسط یک خرده فروش بریتانیایی در این بخش از کره زمین انجام خواهد گرفت اما انتظار داریم سایر کشورهای اروپایی نیز با دنبال کردن این طرح شاید محصولاتی به مراتب با ارزش‌تر را نیز به مشتریان خود اهدا کنند. به نقل از Carphone Warehouse این یک معادله گران قیمت خواهد بود؛ بنابراین بعید به نظر می‌رسد دیگر خرده فروشان بریتانیایی قصد اهدای یک اسپیکر بلوتوثی رایگان همراه با پیش فروش گلکسی اس 8 داشته باشند.

در حال حاضر دیگر خرده فروشان و شرکت‌های مخابراتی از هدایای انتخابی خود برای پیش خرید کنندگان دو پرچمدار جدید شرکت سامسونگ اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند و تنها تصویری از جعبه حاوی هدیه مربوط به این شرکت انگلیسی است که منتشر شده است.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “یک اسپیکر بلوتوثی رایگان به عنوان هدیه به مشتریان طرح پیش فروش گلکسی S8 اهدا می‌شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH