قابلیت‌هایی که ال‌جی G6 را خاص کرده است

تنها چند روز تا عرضه جهانی پرچمدار جدید ال‌جی یعنی ‌‌G6 مانده است. این گوشی هوشمند چندی پیش در MWC 2017 توسط ال‌جی معرفی شد و توجه عده زیادی از علاقه‌مندان را به خودش جلب کرد. قابلیت‌های نوآوارنه متعددی در این پرچمدار قرار گرفته که شاید تا الان با آن‌ها آشنا نبودید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با این ویژگی‌های خاص موجود در گوشی ال‌جی ‌G6 آشنا کنیم. همراه ما باشید.

LG Mobile Switch

حتما عوض کردن تلفن همراه را تجربه کرده‌اید؛ این که بخواهید اطلاعات و داده‌های‌تان را از گوشی قدیمی به گوشی جدید منتقل کنید واقعا نیاز به حوصله و وقت زیادی دارد. اما خوشبختانه ال‌جی به این موضوع توجه زیادی کرده و با ساخت یک نرم افزار در G6 کار شما را بسیار آسان کرده است. LG Mobile Switch اپلیکیشنی است که تمامی اطلاعات‌تان را از گوشی قدیمی شما به ال‌جی G6 منتقل خواهد کرد. همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید انتقال اطلاعات می‌تواند برای شما با سه روش مختلف صورت بگیرد.

Square Camera

‌ال‌جی G6 با نسبت تصویری خاصش قابلیت جدیدی برای گرفتن تصاویر به صورت مربعی دارد. این تصاویر مربعی را می‌توانید در اینستاگرام استفاده کنید. اما نکته جالبی که در این قابلیت وجود دارد این است که با گرفتن هر عکس دقیقا در همان زمان تصویر ثبتی به شما نمایش داده می‌شود و شما قادر خواهید بود همچنان که عکس ثبتی را مشاهده می‌کنید، به عکاسی‌تان ادامه دهید. در واقع دو کادر در منوی رابط کاربری عکاسی مربعی قرار می‌گیرد. کادر پایین عکس ثبتی و کادر بالا محیط عکس‌برداری را نشان می‌دهد. با این قابلیت شما می‌توانید با سرعت به تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین تصویر از میان عکس‌های گرفته شده بپردازید.

Dolby Vision HDR

همان طور که می‌دانید ال‌جی ‌G6 از قابلیت HDR در نمایشگر پشتیبانی می‌کند. با وجود نمایشگر بزرگ آن تماشای فیلم‌ها آن هم با قابلیت HDR بسیار لذت بخش خواهد بود. Dolby Vision HDR جایی است که تعداد بسیار زیادی از محتواهای HDR را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن با سرویس‌های آمازون و نتفلیکس همگام بوده و محتوای موجود در آن به طور مرتب به‌روز می‌شود.

Smart Settings

این منوی خاص مربوط به تنظیمات هوشمند بوده؛ به صورتی که در این بخش شما می‌توانید بر اساس موقعیت‌های خاصی که از گوشی استفاده می‌کنید، تنظیمات خاصی را هم برای آن انتخاب کنید. به‌عنوان مثال بخشی وجود دارد که برای زمانی که در حال گوش کردن به موزیک هستید مورد استفاده قرار می‌گیرد و با انتخاب آن شما می‌توانید تنظیمات شخصی خودتان مانند انتخاب پروفایل صوتی، روشن بودن بلوتوث و عملکرد وای فای را برای زمانی که در حال گوش دادن به موزیک هستید، انتخاب کنید.

Google Assistant

با وجود این که دستیار صوتی گوگل در حال حاضر بر روی تعداد زیادی از گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته و تنها اختصاص به G6 ندارد، اما یکی از ویژگی‌های عالی موجود در این گوشی محسوب می‌شود. حتما تا الان از قابلیت‌های خاص این دستیار هوشمند صوتی آگاه هستید و از وجودش در ال‌جی G6 بسیار لذت خواهید برد.

Multi-Window

با وجود نمایشگر بلند ال‌جی G6، چنین قابلیتی در آن حتما بسیار کاربردی خواهد بود. با Multi-Window شما به راحتی قادر به تقسیم‌بندی محیط نمایشگر هستید. در این صورت شما می‌توانید همزمان دو یا چند اپ مختلف را باز و با آن‌ها کار کنید.

Hi-Fi Quad DAC

متاسفانه به گفته ال‌جی این قابلیت بر روی همه G6ها قرار نگرفته و تنها برای بعضی از مارکت‌ها موجود خواهد بود. Hi-Fi Quad DAC ویژگی خاصی است که کمپانی ال‌جی برای بهبود کیفیت صوتی در تلفن‌های همراهش استفاده می‌کند. اگر طرفدار موزیک هستید و کیفیت بالای آن برای‌تان مهم است، حتما ال‌جی G6 را امتحان کنید.  این ویژگی را پیش‌تر بر روی گوشی‌های V10 و V20 دیده بودیم.

App Scaling

همان طور که می‌دانید G6 از نسبت تصویری کشیده‌تری به نسبت سایر تلفن‌های هوشمند در بازار استفاده می‌کند. همین موضوع باعث شده تا با اجرای اپلیکیشن‌ها شاهد دو نوار مشکی رنگ در دو طرف چپ و راست رابط باشیم. ال‌جی برای حل این مشکل بخش خاص App Scaling را قرار داده تا شما بتوانید با نسبت‌های مختلف اپ‌های‌تان را در این گوشی اجرا کنید.

360 Panorama

توسط این قابلیت شما می‌توانید به ثبت تصاویر 360 درجه‌ای بپردازید. تصاویر 360 درجه‌ای در کنار پشتیبانی این گوشی از VR ترکیب بسیار مناسبی را در این زمینه ایجاد کرده است. شما قادر خواهید بود به راحتی با حرکت دادن گوشی به جهات مختلف تصویر ثبتی 360 درجه‌ای‌تان را به صورت کامل مشاهده کنید.

Game Battery Saver

اگر اهل اجرای بازی با تلفن همراه هستید، این قابلیت می‌تواند برای‌تان بسیار مناسب و کاربردی باشد. توسط Game Battery Saver شما می‌توانید با انتخاب مود‌های خاصی که از پیش تعیین شده‌اند، عملکرد باتری را در حین اجرای بازی‌ها شخصی سازی کنید. این منو با انجام تغییرات خاص در ساخت بازی مانند کاهش رزولوشن و یا فریم ریت، عمر باتری بیشتری را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین مود خاصی با نام Custom موجود بوده که به شما اجازه می‌دهد خودتان بنابر نیازتان مصرف باتری را حین اجرای بازی کنترل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH