6 چیزی که بودنشان می‌توانست گلکسی S8 را بهتر کند!

پس از مدت‌ها انتظار شب گذشته سامسونگ از گلکسی S8 و +S8 رونمایی کرد. دو اسمارت‌فونی که بسیار هیجان انگیز هستند و می‌توانند نمایندگان شایسته‌ای برای سامسونگ در سال 2017 باشند اما دروغ است اگر بخواهیم بگوییم که جایی برای بهتر شدن وجود ندارد.

با وجود زیبایی و استفاده از نمایشگری تقریبا بدون حاشیه، گلکسی S8 و +S8 می‌توانستند بهتر از این باشند. در واقع به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که دو پرچم‌دار سامسونگ اسمارت‌فون‌های خوبی نیستند اما با حضور ویژگی‌هایی که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت، این دو اسمارت‌فون می‌توانستند بسیار بهتر از چیزی باشند که هم اکنون هستند!

1- حافظه رم 6 گیگابایتی در نسخه جهانی

از آن‌جا که نسخه مخصوص بازار چین از یک رم 6 گیگابایتی استفاده می‌کند، وجود این مقدار حافظه رم در نسخه جهانی حتی اگر کاربرد چندانی نداشته باشد می‌‌توانست یک ویژگی خوب باشد.

2- وجود یک نسخه با نمایشگر فلت

به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد تمام پرچم‌دارانش را فقط با نمایشگر اج عرضه کند. شاید این ویژگی جذاب به نظر برسد اما برخی کاربران هنوز هم نمایشگرهای معمولی را ترجیح می‌دهند.

3- استفاده از دوربین دوگانه

اگرچه استفاده از دوربین‌های دوگانه در میان پرچم‌داران بسیار پر رونق است اما سامسونگ تصمیم گرفت این ویژگی را در گلکسی S8 و +S8 استفاده نکند. به نظر می‌رسد سامسونگ این قابلیت را به عنوان یکی از ویژگی‌های گلکسی نوت 8 در نظر گرفته است.

4- دوربین اصلی قدرتمندتر

اگرچه نمی‌توان گفت که دوربین مورد استفاده در پرچم‌داران سال 2017 سامسونگ ضعیف هستند، اما تفاوت خاصی با نسخه‌ مورد استفاده در گلکسی S7 ندارد. در واقع انتظار می‌رفت در این سال از یک سنسور با وضوح بیش از 12 مگاپیکسل استفاده شود.

5- مکان قرارگیری اسکنر اثر انگشت

استفاده از نمایشگری با طول بیش‌تر و نسبت تصویر 18.5:9 موجب شد که اسکنر اثر انگشت از بخش جلویی به قسمت پشتی انتقال پیدا کند. گذشته از مکان نامناسب این سنسور، دیگر نمی‌توانید به عنوان یک دکمه از آن استفاده کنید.

6- باتری می‌توانست بهتر باشد

باتری‌های مورد استفاده در گلکسی S8 و +S8 دقیقا همان مقدار ظرفیت دارند که در گلکسی S7 و S7 Edge شاهد آن بودیم، در گلکسی S8 از یک باتری 3000 میلی‌آمپری استفاده شده است و در نسخه بزرگ‌تر یک نمونه با حجم 3500 میلی‌آمپر قرار گرفته است. با توجه به استفاده از پردازنده 10 نانومتری انتظار می‌رفت عمر باتری عملکرد بهتری به نسبت نسل‌های پیشین داشته باشد، اما نتایجی که تاکنون منتشر شده است چنین چیزی را تایید نمی‌کند.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

3 در مورد “6 چیزی که بودنشان می‌توانست گلکسی S8 را بهتر کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH