Xiaomi Mi 6

تصاویر جعبه شیائومی Mi 6 جزئیات آن را فاش کرد

مدیر عامل شیائومی در طی پخش زنده صراحتا اعلام کرد که Mi 6 ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد اما تاریخ دقیق این رویداد را بیان نکرده است. اخیرا تصاویری از جعبه‌ گوشی هوشمند شیائومی Mi 6 به بیرون درز کرده که جزئیاتی از این پرچمدار را فاش می‌کند.

این دو تصویر جعبه‌ گوشی هوشمند می ۶ را نشان می‌دهند. یکی از این عکس‌ها از طرف حساب کاربری phoenix digital در شبکه‌ اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و تصویر دوم در حساب کاربری دیگری فاش شده است. تفاوت این دو عکس در رنگ جعبه‌ها و مشخصات درج ‌شده روی آن‌ها است.
با توجه به اطلاعات مندرج روی جعبه‌ مشکی‌ رنگ شیائومی می 6 می‌توانیم بفهمیم که نمایشگر این مدل 5.15 اینچی و پردازنده‌ آن اسنپدراگون 835 است که فرکانس کاری هسته‌های آن روی 2.45 گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه‌ رم این مدل 6 گیگابایت و حافظه‌ داخلی آن 128 گیگابایت خواهد بود. هم‌چنین یک مورد جالب روی جعبه این محصول ذکر شده که نشان می‌دهد این مدل از گوشی هوشمند شیائومی می 6 از یک دوربین 30 مگاپیکسلی پشتی با لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و دوربین جلویی آن 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

با توجه به اطلاعات روی این جعبه مشخص شده است که ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 4000 میلی ‌آمپر ساعت خواهد بود که برای دستگاهی با نمایشگر 5.15 اینچی بسیار خوب به نظر می‌رسد. از دیگر مشخصات فاش شده بر اساس تصویر جعبه‌ این دستگاه می‌توان به پشتیبانی کامل از شبکه‌ها، دو اسلات سیم‌کارت و درگاه یواس‌بی نوع C اشاره کرد.

اما تصویر مربوط به جعبه‌ سفید‌ رنگ می 6 مشخصات دیگری را فاش کرده است. در واقع استیکر و برخی دیگر از مشخصات درج‌ شده روی این جعبه با مشخصات روی جعبه‌ مشکی تفاوت دارد. این مدل از می 6 نیز از صفحه‌ نمایشی به ابعاد 5.15 اینچ بهره می‌برد که پوششی از جنس شیشه‌ 2.5D روی آن قرار گرفته است. علاوه بر این پردازنده‌ این مدل نیز همانند مدل قبلی اسنپدراگون 835 خواهد بود که در کمال تعجب هیچ اشاره‌ای به فرکانس کاری هسته‌های این نسخه نشده است.

این احتمال وجود دارد که شیائومی تصمیم گرفته باشد فرکانس کاری این مدل را نسبت به مدل دیگر کاهش دهد. از دیگر مشخصات درج‌شده روی جعبه‌ می‌توان به رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ داخلی 64 گیگابایتی این مدل اشاره کرد. دوربین مدلی که در جعبه‌ سفید رنگ قرار دارد نیز نسبت به مدل اول می 6 تفاوت چشم‌گیری دارد. شیائومی از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت این محصول بهره گرفته و دوربین سلفی این مدل نیز 4 مگاپیکسلی اولترا پیکسل خواهد بود که از این جهت شبیه گوشی شیائومی می 5 است. هم‌چنین ظرفیت باتری این مدل 3200 میلی ‌آمپر ساعت است. بد نیست بدانید گوشی هوشمند می 5 نیز به یک باتری با ظرفیت 3200 میلی ‌آمپر ساعت مجهز است.

با مقایسه‌ مشخصات درج‌شده روی این دو جعبه می‌توان انتظار داشت که جعبه‌ مشکی‌ رنگ حاوی مدل حرفه‌ای گوشی هوشمند می 6 خواهد بود. با توجه به تفاوت زیادی که در سنسورهای دوربین، ظرفیت‌ باتری، حافظه‌ داخلی و حافظه‌ رم این دو مدل وجود دارد می‌توان حدس زد که اختلاف قیمت این دو مدل زیاد خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH