گلکسی S8 و S8 پلاس هنوز از هدست گوگل Daydream پشتیبانی نمی‌کنند

اگرچه هدست واقعیت مجازی Daydream تنها با تعدادی از گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت سازگاری دارد، اما گوگل همواره در حال اضافه کردن گوشی‌های جدید به لیست پشتیبانی از این گجت هوشمند است. با این حال متاسفانه هنوز پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس به لیست پشتیبانی Daydream اضافه نشده‌اند.

اپلیکیشین گوگل Daydream هنوز از طریق پلی‌استور قابل نصب روی گوشی‌ گلکسی S8 نیست. اگر کاربران به هر طریقی نیز موفق به نصب این اپلیکیشین بر روی گوشی خود شوند، با خطای ناسازگاری اپلیکیشن با گوشی گلکسی S8 مواجه خواهند شد. این در حالی است که پرچمدار جدید سامسونگ از تمام پیش‌نیازهای لازم برای پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream برخوردار بوده اما با این وجود هنوز اپلیکیشن سازگار با این هدست برای گلکسی S8 روی پلی‌استور قرار نگرفته است.

به هر ترتیب تا زمانی که گوگل اقدام به انتشار نسخه جدید اپلیکیشین Daydream با قابلیت پشتیبانی از گلکسی S8 کند، کاربران می‌توانند از هدست Gear VR استفاده کنند.

نکته‌ای که در این مورد وجود دارد این است که سامسونگ و گوگل باید بر سر این موضوع به توافق برسند در غیر اینصورت گوگل به سازندگان هدست Daydream اجازه افزودن قابلیت پشتیبانی از گوشی گلکسی S8 را نخواهد داد.

با همه این اوصاف هنوز تا زمان عرضه رسمی پرچمداران جدید سامسوتگ در بازار فرصت باقیست و می‌توان به افزوده شدن قابلیت پشتیبانی گوگل Daydream به گلکسی S8 امیدوار بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH