سرویس بازی‌های گوگل‌پلی دیگر در iOS پشتیبانی نمی‌شود!

گوگل از اپل تنفر ندارد و فقط گاهی اوقات مجبور می‌شود تصمیمات خاصی را بگیرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد. یکی از این تصمیمات توقف پشتیبانی از سرویس بازی‌های گوگل‌پلی ( Google Play Games Services) در سیستم عامل iOS بوده است.

چندی پیش گوگل اعلام کرد که تغییرات جدیدی را در سیاست‌هایش ایجاد کرده که یکی از آن‌ها مربوط به سرویس بازی‌های گوگل‌پلی بوده است. در کنار تعدادی دیگر از سرویس‌های موجود پشتیبانی از این مورد توسط گوگل متوقف خواهد شد.

کمپانی گوگل پیش از این که تصمیمش را بگیرد از توسعه‌دهندگان خواست تا فیدبک‌ این دسته از سرویس‌ها مانند میزان محبوبیت و کاربردی بودن هر یک را توضیح دهند. در این صورت می‌تواند بیشتر بر روی مواردی تمرکز داشته باشد که محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارند.

پس از اعلام توقف پشتیبانی GPGS از iOS به دلیل استفاده کم کاربران از آن، گوگل اعلام کرد که SDK بومی هم دیگر در iOS قابل پشتیبانی نخواهد بود و دیگر آپدیت جدیدی هم برای آن عرضه نخواهد شد.

علاوه بر این‌ها سرویس‌های دیگری هم مانند Gifts, Requests و Quests به دلیل استفاده کم‌تر از حد انتظار دیگر توسط گوگل پشتیبانی نخواهند شد. البته این دسته از سرویس‌ها تا 12 ماه آینده همچنان قابل دسترس خواهند بود و پس از آن از کار می‌افتند.

هیچ قابلیت جدیدی توسط گوگل معرفی نشد و تنها صحبت از توقف پشتیبانی از سرویس‌ها بود. اما گوگل قول داده که حذف شدن این سرویس‌ها باعث تمرکز بیشتر این کمپانی برای سرویس‌های پرطرفدارتر خواهد شد.

5 در مورد “سرویس بازی‌های گوگل‌پلی دیگر در iOS پشتیبانی نمی‌شود!”

  1. من تازه ایفون گرفتم پس حالا با این مشکلی که پیش اومده چطوری باید اکانت کلش رویال بیاریم رو ایفون.
    لطفا راهنماییم کنین

  2. من که قبلا اندروید داشتم دیتا بازی هام روی گوگل پلی‌ذخیره شده اما امروز وقتی کلش رویال را روی ایفون نصب کردم دیدم که یرنامه ایفونی کلش رویال گزینه گوگل پلی را ندارد و حسابی تو ذوقم خورد

  3. من که خوره اپل هستم تا حالا چیزی در موردش نشنیده بودم. اصلا به چه دردی میخورد؟
    کی میخواد روی آی او اس از سرویس گوگل استفاده کنه با اون همه باگ و بدافزار؟

    4
    3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH