نسخه ویژه‌ای از گلکسی S8 با قیمتی بالای ۱۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد!

مدتی پیش شاهد معرفی گلکسی S8 بودیم. سامسونگ در این اسمارت فون اوج خلاقیت و نوآوری خود را بکار برده و توانسته تغییرات چشم گیری را در آن اعمال کند تا یک تلفن همراه پر ادعا را به بازار بفرستد.

از جمله تغییرات چشم گیر این گوشی هوشمند می‌توان به جابجایی حسگر تشخیص اثر انگشت و حذف دکمه سخت افزاری هوم اشاره کرد.

گلکسی اس۸ توانسته با ظاهر بسیار زیبایش نگاه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرده و فروش خوبی را در مدت کوتاهی کسب کند تا سود بسیار زیادی به سامسونگ برساند.

در حالی که این اسمارت فون قیمت ارزانی ندارد اما برای علاقه‌مندان به دستگاه‌های خاص و لوکس جذاب نیست.

این دسته از کاربران که اغلب بسیار پولدار هستند، گوشی هوشمند خود را با روکش طلا خریداری می‌کنند تا موقعیت اجتماعی‌شان را به بهترین نحو به اطرافیان نشان دهند؛ هر چند که برای این خرید غیر عقلانی سرزنش شوند!

شرکت Truly Exquisite که در لندن مستقر است، توانسته سلیقه این افراد را مد نظر قرار داده و گلکسی اس۸ و مدل پلاس آن را طلا کاری کرده و با قیمت گزاف 2810 تا 3000 دلار در دسترس خریداران قرار دهد.

با این خرید تعدادی وسیله جانبی سفارشی نیز به رایگان در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت: یک جعبه چوبی، پاور بانک با نشان اختصاصی، هدست واقعیت مجازی Gear VR، یک شارژر وایرلس، نگهدارنده چرمی و یکی از مهم‌ترین ملزومات اسمارت فون‌های چند هزار دلاری یعنی کارت ویزیت لوکس!

هر دو اسمارت فون سفارشی شده به وسیله این کمپانی پر سابقه با فریم‌های طلایی، رز گلد و پلاتینی ساخته می‌شوند و خود دستگاه‌ها هم در رنگ‌های مشکی نیمه شب و ارغوانی خاکی در دسترس قرار داده خواهند شد.

با اینکه پرداخت 370 درصد هزینه بیشتر برای داشتن یک اسمارت فون که تا سال آینده مدل جدیدتری از آن به بازار می‌آید از نظر اقتصادی توجیهی ندارد، اما اگر مایل به داشتن این محصول هستید، خرید از شرکت Truly Exquisite انتخاب خوبی است.
این کمپانی ارسال سفارشات گلکسی S8 و گلکسی +S8 طلا کاری شده را از روز 22 ماه می آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH