مقایسه دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S7 (ویدئوی اختصاصی)

بایستی گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس8 را یکی از برترین محصولات دنیا دانست که در ادامه موفقیت‌های گلکسی اس7 به بازار عرضه شد. این بار بر خلاف سری پیش، دیگر خبری از نسخه معمولی نبوده و هر دو گوشی جدید دارای نمایشگرهای خمیده هستند که محصول پلاس دارای ابعاد بزرگ‌تری است.

به‌طور حتم اگر این دو محصول را در کنار یکدیگر قرار دهید، متوجه تفاوت‌های بسیار زیادی خواهید شد که مهم‌ترین آن‌ها، طراحی و سایز نمایشگر است. محصول جدید سامسونگ دارای فلسفه طراحی تازه‌ای است که سبب شده با استفاده از ابعادی نزدیک به پرچم‌دار قبلی، سایز نمایشگر بزرگ‌تری را در خود جای داده و به همین خاطر نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در آن به عدد فوق‌العاده 83.6 درصد رسیده است. سنسور اثر انگشت به پشت منتقل شده و قابلیت‌هایی چون کلید اختصاصی بیکسبی، وجود آیریس (تشخیص چهره) و سخت‌افزار قدرتمندتری دارد.

در سوی دیگر، گلکسی S7 همچنان یکی از محصولات محبوب در بین کاربران است که به طور قطع تولید آن همچنان ادامه خواهد یافت. گوشی خوش دست و زیبایی که دارای دوربینی توانمند با نمایشگری باکیفیت است.

حال در کلیپ زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این دو محصول را در کنار یکدیگر گذاشته و تفاوت‌های آن‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم. البته نسخه استاندارد گلکسی S8 در کنار S7 Edge با یکدیگر به این مقایسه گذاشته شده‌اند.

با توجه به اینکه قیمت محصول قدیمی‌تر در بازار همچنان در حدود ۲ میلیون تومان است و گلکسی S8 بهایی در حدود ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان دارد، بایستی دید کدام یک می‌تواند نظر خریداران را به سمت خودش بیشتر جلب کند. گوشی جدیدتر با قیمت بالاتر و یا همچنان پرچم‌دار گذشته با اقبال بهتری روبه‌رو خواهد بود؟

 راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 21 سری به آی‌تی‌رسان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH