گلکسی J5

گلکسی J5 2017 تاییدیه گواهینامه FCC را دریافت کرده است

به تازگی دستگاه جدیدی با شماره مدل SM-J530FM/DS گواهی کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) را دریافت کرده و بسیاری معتقدند این اسمارت‌فون نسخه 2017 گوشی میان رده سامسونگ با نام گلکسی J5 است.

به جرات می‌توان گقت که محبوبیت گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده سری گلکسی J سامسونگ بر کسی پوشیده نیست. این محصولات با وجود داشتن قیمتی پایین امکانات مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل یکی از گزینه‌های اصلی برای خرید در بازه رقابتی خود هستند. طبق اسناد منتشر شده توسط آژانس فدرال گلکسی J5 این تاییدیه را در روز پنجشنبه گرفته ولی در لیست فاش شده جزییات بیشتری درباره این تلفن‌هوشمند ذکر نشده است. البته در روز‌های اخیر چند بنچمارک‌ از گلکسی J5 رویت و مشخصات تقریبی این میان‌رده معلوم شده بود. به احتمال زیاد این گوشی با قیمتی رقابتی و بیشتر برای کسانی که می‌خواهند با هزینه‌ای کم یک اسمارت‌فون خریداری کنند، عرضه خواهد شد.

بر طبق گزارشات قبلی، سایز نمایشگر این دستگاه بین 4.8 تا 5 اینچ و با رزولوشنی معادل 720 در 1080 خواهد بود. این در حالی است که نسخه قبلی گلکسی J5 که در سال گذشته عرضه شد از صفحه نمایشی 5.2 اینچی بهره می‌برد و به نظر می‌رسد این کاهش اندازه بخاطر کوچک‌تر شدن دستگاه و طراحی جمع و جورتر اعمال شده است. از طرفی انتظار می‌رود که این محصول، با پردازنده اگزینوس 7870 و همچنین 2 گیگابایت حافظه رم همراه شود. باید این را هم اضافه کرد که J5 2017 دارای 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. البته در صورتی که به فضای بیشتری برای ذخیره سازی فایل‌های خود نیاز دارید می‌توانید از کارت حافظه نیز استفاده کنید.

گلکسی J5

سامسونگ در بخش پشتی دستگاه از یک سنسور دوربین با دقت 13 مگاپیکسل استفاده کرده ولی در مورد دوربین جلویی این گوشی‌هوشمند اطلاعات خاصی بیان نشده است. این تلفن‌همراه با سیستم‌عامل اندروید 7 (نوقا) عرضه می‌شود. با توجه به اینکه J5 توانسته گواهینامه لازم برای رونمایی را کسب کند، می‌توان بیان کرد که این گوشی به زودی توسط کمپانی کره‌ای معرفی می‌گردد. بسیاری از فروشگاه‌ها و اپراتور‌های خریدار گوشی‌های سامسونگ به طور رسمی خود را برای انتشار این موبایل آماده ساخته‌اند ولی کمپانی سازنده هنوز قصد پرده برداری از این میان‌رده را نداشته و شاید آن را در ماه‌های آینده در اختیار علاقمندان قرار دهد.

همانطور که می‌دانید در این برهه زمانی سامسونگ کاملا توجه خود را به دو پرچمدار جدید امسال خود معطوف کرده و در تلاش است تا تجربه موفقی را با آنها در کارنامه خود ثبت کند. بد نیست بدانید گلکسی S8 و S8 پلاس از امروز در بازار موجود گشته و انتظار می‌رود کاربران بسیاری را برای خرید به سمت خود جذب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH