گوشی ال‌جی G6 به‌صورت رسمی وارد ایران شد

روز گذشته و در سمیناری خبری که با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران شرکت ال‌جی برگزار گردید، پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی گوشی جی6 به صورت رسمی در ایران رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، پیمان وشکینی، مدیر موبایل دفتر ال‌جی بر روی صحنه آمد و ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، محصول جدید این کمپانی را یکی از برترین تولیدات ال‌جی دانست که می‌تواند موفقیت‌های زیادی را برای این شرکت به‌دست بیاورد. سپس وی از یانگ سیک کیم، مدیر کره‌ای و جدید واحد موبایل درخواست کرد تا برای ایراد سخنرانی بر روی صحنه بیاید.

کیم در ابتدای سخنان خود به ادامه تلاش همیشگی ال‌جی برای ارایه محصولات نوآورانه اشاره کرد و عرضه گوشی G6 را در راستای توجه به نیاز مشتریان توصیف نمود. Kim رقابت حول و حوش مسائل سخت‌افزاری در دنیای فعلی را پایان یافته تلقی کرده و رقابت جدید را بر سر کاربرد و کارکرد راحت‌تر از دستگاه دانست. به گفته وی، این شرکت از نیازها و انتظارهای کاربران از یک گوشی موبایل برای ایجاد تغییرات در دیوایس‌های خود نکاتی را می‌آموزد.

کیم ادامه داد : «امروزه مشتریان به دنبال تعادل بین المان‌‌های اساسی و تکنولوژی جدید هستند؛ علاوه بر این ما آموخته‌ایم که مشتریان ما به دنبال صفحه‌نمایش بزرگ‌تر هستند اما این به معنی آن نیست که به دنبال یک گوشی بزرگ‌تر هستند. مشتریان به دنبال اسمارت‌فونی هستند که بتوانند به راحتی با یک دست با آن کار کنند. به همین علت با اطمینان به شما عرض می‌کنم که گوشی LG G6، نسل بعدی گوشی‌های هوشمندی‌ست که مشتریان منتظر آن بودند.»

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد اشاره مدیر موبایل ال‌جی در ایران در خصوص G6 جدا از صفحه‌نمایش بزرگ آن که به راحتی در دست جای می‌گیرد، به پنل Full Vision آن تعلق دارد که Kim این پنل را نخستین نمونه در این رده و گشاینده عصر جدیدی در تجربه بصری کاربران توصیف کرد. این مدیر ال‌جی در پایان سخنان خود نوآوری‌های به کار گرفته شده در G6 را منحصر به این مدل ندانست و به این نکته اشاره کرد که این نوآوری‌ها از این پس در دیگر گوشی‌هایی که این برند به بازار معرفی خواهد کرد نیز حضور خواهند داشت.

پس از کیم، نوبت به یاشار پورسیستانی، مدیر بخش GTM رسید تا محصول جدید این شرکت را به‌صورت کامل برای حاضرین معرفی و بررسی کند. وی در ابتدای سخنان خود به مسئله اهمیت صفحه‌نمایش در گوشی‌های موبایل پرداخت و گفت طبق آمار ارایه شده، بیش از 60 درصد فعالیت‌های کاربران با گوشی‌های موبایل به فعالیت‌های چند رسانه‌ای و سرگرمی تعلق دارد از همین رو طبق آمار، پیش‌بینی شده است که در سه‌ماهه دوم سال 2017 نزدیک به 59 درصد کاربران نیازمند گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 5.5 اینچ هستند اما مشکل کاربران با گوشی‌های دارای صفحه‌نمایش بزرگ، به بدنه بزرگ دستگاه تعلق دارد؛ به خصوص هنگام قرار دادن گوشی در جیب یا در دست گرفتن آن، از این رو فناوری Full Vision ال‌جی ارائه‌دهنده یک دید تازه در این زمینه بوده که در آن لزوما صفحه‌نمایش بزرگ به معنای بدنه بزرگ گوشی نیست.

صفحه‌نمایش فول ویژن LG G6 با اندازه 5.7 اینچی و نسبت تصویر 18:9 نزدیک به 80.7 درصد از بخش رویی گوشی را به خود اختصاص داده و به گفته پورسیستانی نزدیک به 12 درصد محتوای بیشتری را در مقایسه با پنل‌های معمول 16:9 به نمایش می‌گذارد. مدیر GTM موبایل ال‌جی یکی از دلایل استفاده نکردن این برند از صفحه‌نمایش‌های خمیده یا اصطلاحا edge را در گوشی پرچمدار خود به 4 برابر خطای لمس بیشتر در پنل‌های خمیده مرتبط دانست و مقاومت بیشتر صفحه‌نمایش‌های تخت در هنگام سقوط از ارتفاع و زمین خوردن را نیز به عنوان دلیل مهم دیگری در این زمینه توصیف کرد.

در نهایت در بخش دوربین این مدل از یک سنسور 13 مگاپیکسلی دوگانه با سایز 1/3.06 اینچی برای هر دو لنز دستگاه استفاده شده است؛ لنز نرمال G6 دارای میدان دید 71 درجه‌ای با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و لنز واید با میدان دید 125 درجه‌ای و گشودگی دیافراگم f/2.4 فضای بسیار گسترده‌تری را به تصویر می‌کشد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه نیز دارای دو میدان دید متفاوت 82 درجه‌ای و 100 درجه‌ای است که با کمک آن می‌توان اقدام به برداشت سلفی‌های تکی و دسته‌جمعی کرد.

در پایان این سمینار، محصول جدید ال‌جی برای حاضرین به نمایش داده شد و حتی برای نشان دادن استحکام این گوشی، چندین تست ضربه نیز بر رویش صورت پذیرفت.

2 در مورد “گوشی ال‌جی G6 به‌صورت رسمی وارد ایران شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH