از سرفیس Pro 5 به احتمال فراوان در تاریخ دوم خرداد رونمایی می‌شود

طی چند ماه گذشته همواره خبرهای ضد و نقیضی در مورد تاریخ معرفی سرفیس Pro 5 به گوش رسیده، با این‌حال هنوز مایکروسافت به‌طور رسمی از تبلت بعدی خود رونمایی نکرده است.

اگرچه هنوز رسما تاریخ دقیق معرفی سرفیس جدید مایکروسافت مشخص نشده اما با توجه رویداد بعدی این شرکت که دوم خرداد ماه در شانگهای برگزار می‌گردد، انتظار می‌رود این بار سرفیس Pro 5 به طور رسمی رونمایی شود.

درست همین چند روز پیش بود که مایکروسافت در رویداد آموزشی خود در شهر نیویورک از نسخه جدید ویندوز ۱۰ با نام ویندوز ۱۰ اس و همچنین لپ‌تاپ آموزشی سرفیس لپ‌تاپ رونمایی کرد. شاید بسیاری از طرفداران تبلت‌های مایکروسافت منتظر معرفی نسل جدید تبلت سرفیس در رویداد نیویورک بودند که به هر ترتیب این اتفاق هرگز رخ نداد.

با این‌حال هنوز هم بسیاری از علاقمندان منتظر رونمایی از سرفیس Pro 5 هستند. خبر خوب برای دوستداران سرفیس این خواهد بود که مایکروسافت در توییت جدید خود که در آن به رویداد دوم خرداد ماه در شانگهای اشاره نموده، واژه سرفیس را هشتگ کرده که این می‌تواند دلیلی بر معرفی سری بعدی تبلت سرفیس باشد.

این توییت که توسط پانوس پانای، معاون بخش دستگاه‌های مایکروسافت و مغز متفکر خط تولید سرفیس به اشتراک گذاشته شده، به رویداد بعدی مایکروسافت در شانگهای چین اشاره دارد. از این توییت اینگونه برداشت می‌شود که مایکروسافت در رویداد پیش‌رو محصول مهمی را معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که سرفیس Pro 5 تغییرات عمده‌ای نسبت به نسخه قبلی خود یعنی سرفیس Pro 4 نداشته باشد. شاید تنها مواردی همچون استفاده از آخرین پردازنده Kaby Lake اینتل به همراه چندین ارتقای جزئی دیگر، سرفیس Pro 5 را از نسل قبلی خود متمایز کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH