قابلیت ارسال پست به نسخه موبایل وب‌سایت اینستاگرام افزوده شد

یکی از مشکلات اصلی اینستاگرام این است که امکان ارسال پست تنها به وسیله اپلیکیشن وجود دارد، در حال حاضر کاربران نمی‌توانند از طریق نسخه وب این شبکه اجتماعی پست جدید ارسال کنند. به نظر می‌رسد اینستاگرام در صدد است این مشکل را برطرف کند، زیرا وب‌سایت TechCrunch به تازگی خبری را منتشر کرده است که مطابق آن ارسال پست با نسخه موبایل وب‌سایت اینستاگرام، امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به این گزارش، کاربران اینستاگرام می‌توانند علاوه بر اپلیکیشن از طریق نسخه موبایل وب‌سایت این شبکه اجتماعی، تصاویر خود را بارگذاری کنند. البته همان‌طور که مشخص است، شما برای ارسال پست جدید باز هم به یک تلفن‌همراه نیاز دارید اما اگر به هر دلیلی نخواهید اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

از آن‌جایی که اینستاگرام یکی از زیر مجموعه‌های فیس‌بوک است، می‌توان حدس زد که این کمپانی قصد دارد اپلیکیشنی مشابه با Faebook Lite را برای اینستاگرام عرضه کند. این نسخه بیشتر برای کشورهایی در نظر گرفته شده است که کاربران به سرعت اینترنت زیادی دسترسی ندارند و یا اسمارت‌فون آن‌ها حافظه داخلی زیادی ندارد.

به هر حال امیدواریم اینستاگرام به زودی و با یک به‌روزرسانی، قابلیت ارسال تصویر از طریق نسخه دسکتاپ را هم فراهم کند. اگرچه این موضوع بعید به نظر نمی‌رسد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH