امکان آپلود تصویر به نسخه موبایلی وب‌سایت اینستاگرام اضافه شد

اگر از کاربران و طرفداران پروپاقرص اینستاگرام باشید احتمالا تابه‌حال با این موضوع مواجه شده‌اید که به غیر از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی قادر به آپلود تصویر از طریق وب‌سایت رسمی آن نیستید، اما اینستاگرام قرار است ویژگی جدیدی را جهت حل این مشکل به قابلیت‌های خود اضافه کند.

اینستاگرام قصد دارد امکان جدیدی را برای موبایل دوستان مهیا کند تا این دسته از کاربران بتوانند علاوه‌بر اپلیکیشن، از طریق نسخه ویژه موبایل وب‌سایت اینستاگرام نیز تصاویر خود را آپلود کرده و به اشتراک بگذارند بدون اینکه نیازی به مراجعه به اپلیکیشن داشته باشند.

با اضافه شدن این امکان هم چنان جای خالی آپلود تصویر در نسخه وب‌سایت دسکتاپی اینستاگرام هم چنان احساس می‌شود چراکه همچنان برای اشتراک‌گذاری تصاویر در این شبکه اجتماعی باید دست به دامن گوشی موبایل باشیم.

سخنگوی اینستاگرام دراین‌باره اعلام کرده است:

وب‌سایت Instagram.com (دسترسی موبایل) یک تجربه وب بهینه‌سازی شده برای گوشی‌های همراه است و این امکان را برای کاربران مهیا می‌کند تا فارغ از نوع موبایلشان (هوشمند یا غیرهوشمند) تجربه بهتری از شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشند.

فیس‌بوک مدتی است که سهام‌دار و مالک اصلی شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده و در کنار این شبکه اجتماعی اپلیکیشن دیگری با نام Facebook Lite را نیز طراحی کرده که نسخه سبک‌تر اپلیکیشن فیس‌بوک است. این نرم‌افزار ویژه کشورهایی طراحی‌شده که وضعیت اینترنت آن‌ها چندان مطلوب نیست و سرعت قابل قبولی برای بهره‌گیری از امکانات اپلیکیشن اصلی فیس‌بوک ندارند. اینستاگرام نیز به‌ احتمال‌ زیاد قابلیت آپلود تصاویر در نسخه موبایلی تحت وب را به همین دلیل به خدمات خود اضافه کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH