اچ‌تی‌سی U11 در GFXBench رویت شد

انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی پرچم‌دار بعدی خود را در تاریخ 16 ماه مه رونمایی کند. با این‌حال هنوز مشخصات و اطلاعات این اسمارت‌فون فاش می‌شوند. پس از رویت اچ‌تی‌سی U11 در بنچمارک AnTuTu، حال نوبت به GFXBench رسیده است تا مشخصات این پرچم‌دار قدرتمند را منتشر کند.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده در GFXBench، اچ‌تی‌سی U11 از نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 1440 در 2560 پیکسل بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به استفاده از چیپست اسنپدراگون 835 اشاره کرد که 8 هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز داشته و پردازش‌های گرافیکی آن نیز توسط آدرنو 540 صورت می‌گیرد. 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. هدایت این مجموعه سخت‌افزاری را اندروید نوقا 7.1 برعهده دارد. مدتی پیش نیز چند رندر از این اسمارت‌فون منتشر شد که نسخه قرمز رنگ اچ‌تی‌سی U11 را به نمایش می‌گذاشت.

از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد انتظار در اچ‌تی‌سی U11 می‌توان به قابلیت Edge Sense اشاره کرد. این ویژگی امکان اجرای برخی از اپلیکیشن‌ها را تنها با لمس بدنه اسمارت‌فون میسر می‌سازد. تا برگزاری مراسم رونمایی رسمی، چند روزی بیش‌تر باقی نمانده است و انتظار می‌رود در این مدت اطلاعات بیشتری از اچ‌تی‌سی U11 منتشر شود.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی U11 در GFXBench رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH