سامسونگ پنج میلیون گلکسی S8 و S8پلاس در مدت زمان یک ماه فروخت

گلکسی S8 و S8 پلاس، دو پرچم‌دار جدید سامسونگ که این روزها در صدر اخبار دنیای تکنولوژی قرار دارند و در سراسر جهان عرضه‌شده و طرفداران دو آتشه خود را پیدا کرده‌اند، به آماری جالب و دست‌نیافتنی در فروش رسیده‌اند. طبق اعلام این شرکت کره‌ای، دو پرچم‌دار جدید آن توانسته‌اند تنها ظرف مدت یک ماه به فروش پنج میلیون دستگاه دست یابد و فروش جهانی خیره‌کننده‌ای را به دست آورد. این در حالی است که عرضه این دو گوشی هوشمند در ایالات‌متحده و کانادا بیست و یکم آوریل آغاز شده است.

طبق اعلام سامسونگ، این دو پرچم‌دار در کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان و بریتانیا در 120 مارکت عرضه‌ شده و توانسته به این رکورد خیره‌کننده دست یابد. سامسونگ اطلاعاتی از فروش هر یک از گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ارائه نکرده و دقیقا مشخص نیست که کدام‌یک از این دو سوگلی سامسونگ بیشتر نظر کاربران را جلب کرده‌اند.

سامسونگ در حالی رکورد فروش 5 میلیونی پرچم‌دارانش را جشن می‌گیرد که پیش‌ از این نیز در پیش‌فروش این دو گوشی، با بیش از یک‌ میلیون تقاضا در کره جنوبی رکوردشکنی کرده و با این دو گوشی توانسته به امپراتوری برندهای OPPO، هواوی و Vivo پایان دهد و همچنین طی ماه گذشته بر بازار چین نیز سلطنت کند.

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند پرطرفدار چیست، آیا این گوشی در بازار ایران نیز به‌اندازه سایر کشورها به محبوبیت رسیده است؟

1 در مورد “سامسونگ پنج میلیون گلکسی S8 و S8پلاس در مدت زمان یک ماه فروخت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH