با بهترین ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید Wear آشنا شوید

به تازگی شماری از ساعت‌های هوشمند اندروید ور  معرفی شده‌اند که با سلیقه‌های مختلف جور هستند؛ در این میان یک پرسش مهم مطرح می‌شود: کدام‌یک از آنها برای من بهتر است؟ گزینه‌های زیادی برای خرید در دسترس قرار دارند، جدیدترین ابزارهای پوشیدنی هوشمند به اندازه کافی قوی هستند، بسیار خوب طراحی شده‌اند و معمولا از قیمت مناسبی برخوردارند. ما پس از بررسی و تحقیق لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی را برایتان آماده کرده‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید:

بهترین ساعت اندروید در مجموع: ایسوس ZenWatch 3

حتما شنیده‌اید که: تا ۳ نشه، بازی نشه! این ضرب‌المثل درباره آخرین ساعت هوشمند ایسوس کاملا صدق می‌کند. صفحه نمایش، زمان شارژ سریع، عمر طولانی باتری و… این محصول را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل می‌کنند. ایسوس در طراحی ZenWatch 3 از دوران هزاره الهام گرفته است. این ساعت ۳ دکمه سخت‌افزاری دارد، اسپورت‌تر از تولیدات پیشین این کمپانی به نظر می‌رسد و طراحی آن بسیار خاص و زیباست؛ همچنین با داشتن گواهینامه IP67 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

تا به امروز تقریبا تمامی ساعت‌های هوشمند اندروید ور به چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ مجهز بودند؛ در حالی که ایسوس این روند را دستخوش تغییر نموده و ZenWatch 3 را با اسنپدراگون ۲۱۰۰ تولید کرده است؛ ما با توجه به تست این ساعت، عملکرد آن را بسیار سریع و روان ارزیابی می‌کنیم.

این ساعت هوشمند به سنسور ضربان قلب و GPS داخلی مجهز است؛ همچنین قابلیت نصب سیم‌کارت را دارد و از طریق آن می‌تواند بدون نیاز به تلفن همراه، به اینترنت متصل شود. ZenWatch 3 تمام انتظاری را که از یک ساعت هوشمند دارید بر‌آورده می‌کند؛ دریافت نوتیفیکیشن، پایش تناسب اندام، پخش موزیک از طریق بلوتوث، امکان استفاده بدون لمس کردن و بسیاری از چیزهای دیگر…

مشخصات کامل ZenWatch 3 را در جدول زیر می‌بینید:

بهترین ساعت هوشمند اندروید از نظر طراحی: Huawei Watch

هواوی در راه درستی گام گذاشته است که سایر تولید کنندگان آن را نیافته‌اند! ساختن ساعتی که زیبا باشد و به خوبی کار کند. البته این گفته به معنای خالی‌ از ایراد بودن ساعت هوشمند هواوی نیست؛ عمر باتری آن نسبتا ضعیف است، سنسور تنظیم نور اتوماتیک ندارد و چند ایراد و اشکال دیگر در رابط کاربری. طراحی این دستگاه هم کمی شبیه به ساعت هوشمند موتورولا یعنی (Moto 360 (2015 است؛ با این همه اما Huawei Watch، زیباترین ساعت هوشمند اندروید است.

این ساعت هوشمند در دو سایز تولید شده که سایز بزرگ‌تر یک ورژن مخصوص خانم‌ها هم دارد؛ صفحه این ساعت با نگین‌های سواروفسکی تزیین شده و بند آن چرمی است. در حالی که محبوبیت ساعت‌های هوشمند هواوی افزایش یافته، قیمت آن با کاهش همراه بوده است، به طوری که ساعت‌های هوشمند این برند یکی از ارزان‌ترین محصولات پوشیدنی با کیفیت اندروید به شمار می‌روند. مشخصات کامل Huawei Watch را مشاهده کنید:

بهترین ساعت هوشمند برای برقراری تماس صوتی: LG Watch Urbane نسل دوم، نسخه 3G

LG Watch Urbane نسل دوم نسخه 3G، یک باتری بزرگ، یک صفحه نمایش کاملا دایره‌ای و یک رابط کاربری بسیار خوب دارد. طراحی ساعت ال‌جی هم یک موفقیت بزرگ‌ است؛ هر چند که عده‌ای اندازه آن را بیش از حد بزرگ می‌دانند.

یکی از ویژگی‌های خاص این دستگاه، پشتیبانی از یک سیم‌کارت در سایز نانو است که امکان مکالمه و ارسال پیام کوتاه را فراهم می‌کند. به این ترتیب با وجود این که از طریق بلوتوث می‌توان ساعت‌ها و تلفن‌های اندروید را با هم متصل نمود، لزوما نیازی به داشتن تلفن هوشمند ندارید. در مجموع، این ساعت زیبا و کاربردی است و پس از مدتی با کاهش قیمت، می‌تواند به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل شود. مشخصات کامل LG Watch Urbane:

بهترین ساعت هوشمند برای پیاده‌روی: سامسونگ Gear S3

Gear S3 بهترین ساعت هوشمند برای ورزش و پیاده‌روی است؛ این ساعت در دو ورژن تولید شده است: ورژن Classic با بند چرمی و ورژن Frontier با بند سیلیکون که هر دو ورژن در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم هستند. سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی خود به نام Tizen در این ساعت استفاده کرده است اما با این حال، با تمامی اسمارت‌فون‌ها سازگاری دارد. Gear S3 بلوتوث‌ دارد و از این طریق می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها، پیام‌های متنی و تماس‌ها را دریافت نمایید.

Gear S3 امکاناتی از قبیل GPS، سرعت سنج، فشار سنج و ارتفاع سنج دارد؛ بنابراین وسیله مناسبی برای کوه‌نوردی بوده و ورزشکاران می‌توانند با استفاده از این ساعت هوشمند، ضربان قلب و تعداد گام‌های خود را شمارش کنند. این ساعت می‌تواند فایل‌های صوتی را بدون نیاز به گوشی هوشمند پخش کند. مشخصات کامل سامسونگ Gear S3 را مشاهده کنید:

بهترین ساعت هوشمند برای ورزش: Huawei Watch 2

این ساعت از لحاظ زیبایی و ظرافت به پای نسل قبلی خودش نمی‌رسد؛ اگر این‌ طور است چرا باید آن را خرید؟ این ساعت با بدنه پلاستیکی و ظاهر اسپورت خود برای افراد بسیار فعال تولید شده و برای کسانی مناسب است که به دنبال یک ساعت مخصوص ورزش هستند. این دستگاه بسیاری از امکانات مورد نیاز برای ورزش و تمرین را دارد: GPS، بلوتوث، مانیتور ضربان قلب، WiFi و حتی NFC در Huawei Watch 2 جمع‌آوری شده‌اند.

Huawei Watch 2 مزایای دیگری نیز دارد: سیستم عامل Android Wear 2.0، قابلیت نصب سیم‌کارت نانو، میکروفن و بلندگو برای انجام مکالمه. مشخصات کامل این ساعت هوشمند را ببینید:

راهنمای خرید ساعت هوشمند

اگر تصمیم به خرید یک ساعت هوشمند بگیرید چند گزینه در پیش روی شما قرار دارد که اولین گزینه سیستم عامل است: آیا یک ساعت اندروید ور می‌خواهید یا چیز دیگری؟ از دیگر گزینه‌ها می‌توان پلتفرم Tizen سامسونگ یا ساعتهای Pebble و Omate را نام برد. با فرض بر این که اندروید ور را انتخاب کرده‌اید، ادامه می‌دهیم:

بهترین ساعت‌های هوشمند

هنگام خرید یک ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه می‌کنید؟

هنگام خرید ساعت هوشمند به اندازه و وزن، سبک و نوع صفحه نمایش (بعضی صفحه‌های نمایش در فضای آزاد از دیگران خواناتر هستند)، اندازه باتری و … دقت کنید. چند موضوع دیگر را هم در نظر بگیرید: از ساعت هوشمند چه می‌خواهید و چه برنامه‌ای برای استفاده از آن دارید؟ ممکن است از آن برای سلامت و تناسب اندام استفاده کنید یا این که در دفتر کار همراهتان باشد. این ساعت‌ها درجات متفاوتی از مقاوت در برابر آب را دارند، نسبتا سبک وزن بوده و معمولا قیمت بالایی هم ندارند؛ حتی در مقایسه با برخی از ساعت‌های عادی ارزان‌تر هستند. اگر می‌خواهید وقتی که بیرون از منزل هستید نگران شارژ ساعت هوشمند خود نباشید باید ساعتی را انتخاب نمایید که باتری بزرگ‌تری داشته باشد. اگر معمولا از ساعت در فضای باز استفاده می‌کنید صفحه نمایش LCD را انتخاب کنید؛ انواع OLED عمر باتری بالاتری دارند اما خوانایی آنها در برابر نور آفتاب کمتر است.

بهترین ساعت‌های هوشمند

در مجموع اغلب ساعت‌های اندروید ور مشخصات فنی مشابهی دارند و نمی‌توان برتری کاملی برای یکی از آنها قایل شد. سایز و دوام باتری، نوع صفحه نمایش و ظاهر این دستگاه‌ها از مهمترین تفاوت‌های آنها هستند. دقت کنید که سایز ساعت متناسب با دست شما باشد. اگر مچ دست شما باریک است یک ساعت بزرگ با آن تناسبی نخواهد داشت؛ به صورت کلی ساعتی را انتخاب نمایید که در دست شما ظاهر خوبی داشته باشد. آیا شما از دستگاه‌های پوشیدنی اندروید استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اسکرول به بالا
TCH