موتورولا موتو 360 (2015) و موتو 360 اسپرت معرفی شدند

اگر موتو 360 را به خاطر داشته باشید باید بگوییم که آن ساعت اولین اسمارت واچ دایره‌ای جهان نبود اما اولین ساعتی هوشمندی بود که ظاهری شبیه با ساعت‌های عادی داشت. حال امسال موتورولا دوباره دست به کار شده و نسخه جدید این ساعت را به همراه نسخه اسپرت آن معرفی کرده است. پس همراه ما باشید تا با این محصولات آشنا شویم.

moto-header

موتورولا در این ساعت هوشمند نیز ساختار دایره‌ای شکل خود را حفظ کرده و البته اکنون این محصول در دو سایز عرضه خواهد شد و نسخه کوچک‌تر آن نیز در دسترس خواهد بود و مکانیسم باز و بسته کردن بند نیز ساده‌تر شده است. در کل این محصول نسبت به نسل قبلی خود تغییرات بسیاری داشته است که این تغییرات در زمینه عمر باتری، کارایی و… دیده می‌شود.

New-Motorola-Moto-360-2015

شاید اصلی‌ترین اتفاقی که موتو 360 نسخه 2015 را جالب می‌کند همین عرضه شدن آن در دو سایز باشد که نسخه بزرگ آن 46 میلی‌متر و نسخه کوچک آن 42 میلی‌متر است و البته در این محصول حاشیه‌های نمایشگر نیز کاهش داشته و اکنون نسبت نمایشگر به بدنه خوبی را در آن شاهد هستیمو (البته همچنان بخش مشکی رنگ زیر نمایشگر وجود دارد)

New-Motorola-Moto-360-2015-(1)

نکته دیگر در خصوص این ساعت هوشمند قابلیتی است که Quick Release Bands نامیده می‌شود و تقریبا ساختاری شبیه به بند اپل واچ دارد که کاربران از طریق آن هرچه ساده‌تر می‌توانند بند ساعت را باز کنند.

البته اکنون موتورولا راهکار‌هایی را نیز برای بانوان در نظر گرفته است و نسخه‌هایی را در رنگ‌بندی متنوع و… برای این افراد عرضه خواهد کرد. البته کاربران می‌توانند برای شخصی سازی هرچه بیشتر ظاهر این محصول، از طریق Moto Maker وارد عمل شوند. گفتنی است که Moto Maker تنها در آمریکا، مکزیک، انگلستان، فرانسه و آلمان قابل استفاده است.

moto-5

موتورولا سعی کرده بند ساعت خود را نیز به خوبی هرچه تمام ارایه دهد و شاهد بند‌های بسیار زیبایی برای آن هستیم که بند‌های چرمی نیز توسط یک کمپانی در شیکاگو با نام Horween ساخته می‌شود و این کمپانی از سال 1905 تاکنون در این زمینه فعالیت داشته است.

البته بند‌های فلزی نیز برای این ساعت هوشمند معرفی شده است که از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و البته وزن کمی نیز دارند و کاربران می‌توانند آن‌ها را در رنگ‌بندی‌های مختلف خریداری کنند.

موتو 360 اسپرت

Moto-360-Sport-(1)

موتورولا در کنار نسخه عادی موتو 360 یک نسخه اسپرت آن را نیز معرفی کرده است که از قابلیت‌های آن می‌توان به وجود GPS در آن اشاره کرد که البته این دستگاه قادر است تا میزان تمرینات شما را که شامل سرعت، فاصله و… می‌شود را بسنجد و در اختیارتان بگذارد.

Moto-360-Sport

علاوه بر این موتو 360 اسپرت دارای قابلیت تشخیص ضربان قلب اپتیکال است که از طریق آن می‌توانید کنترل جامع‌تری بر روی فعالیت‌های بدنی خود داشته باشید.

از تفاوت‌های دیگر این نسخه می‌توان به نمایشگر آن اشاره کرد که موتورلا در ساخت آن از یک صفحه نمایش هیبریدی AnyLight استفاده کرده که عملکرد بهتری در زیر نور آفتاب دارد. البته این محصول قادر است تا در عمق 3 فوتی آب به مدت 30 دقیقه نیز دوام بیاورد.

قیمت و زمان عرضه

کاربران آمریکایی از همین امروز می‌توانند موتو 360 جدید را پیش خرید کنند اما فروش رسمی آن از اواخر ماه سپتامبر توسط Nordstrom، Best Buy و Verizon آغاز خواهد شد و گفته می‌شود که شاهد عرضه این محصول در آمریکا شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا خواهیم بود.

moto-guide-1

موتو 360 نسخه 2015 بین 300 تا 430 دلار قیمت خواهد داشت ولی با وجود اینکه فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه نسخه اسپرت آن منتشر نشده است اما گفتنی است که هر دو نسخه تقریبا قابلیت‌های مشابهی دارند.

لازم به ذکر است که در نسل دوم از موتو 360 برخلاف نسل پیشین، شاهد پشتیبانی از قابلیت شارژ‌ بی‌سیم نیستیم.

1 در مورد “موتورولا موتو 360 (2015) و موتو 360 اسپرت معرفی شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH