با 15 بازی برتر اندروید ور (Wear) آشنا شوید! (همراه با لینک دانلود)

ساعت‌های هوشمند اندک اندک وارد زندگی روزمره شده‌اند و تقریبا دیگر یک وسیله عادی در مچ دست افراد مختلف هستند و کاربران نیز برای استفاده و لذت بردن از آن‌ها نیاز به برخی برنامه‌ و بازی‌های جدید دارند تا بلکه بتوانند از نهایت کارایی دستگاه خود بهره ببرند.

اگرچه در حال حاضر تعداد اپلیکیشن ساعت‌های هوشمند محدود است و در واقع به گشتردگی اسمارت فون‌ها نیست اما همچنان برنامه‌هایی برای استفاده اغلب کاربران وجود دارد. حال اگر شما نیز یکی از کاربران اندروید ور هستید از شما دعوت می‌کنیم تا ادامه مطلب را از دست ندهید و با 15 بازی جالب برای این پلتفرم آشنا شوید و از طریق لینک‌های موجود نیز آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید.

2048: Power of Two

2048-Power-of-Two

احتمالا تاکنون برای یکبار هم که شده در اسمارت فون خود بازی جالب 2048 را انجام داده‌اید که در آن اعداد را باید طوری بچینید که عدد 2048 به‌دست آید. حال خبر خوب برای شما این است که بازی مذکور اکنون برای اندروید ور منتشر شده است و کاربران می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و بر روی مچ دست خود آن را بازی کنند.

دانلود بازی 2048: Power of Two از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

Swip3

Swip3

این بازی همان چیزی است که حتی گوشی‌های قدیمی نیز چنین چیزی را درون خود داشتند. در بازی Swip3 شما می‌بایست در ساعت هوشمند خود رنگ‌های مختلف را بر روی یکدیگر در یک ستون قرار دهید تا از بین بروند و شما بتوانید امتیازات بیشتری را از آن خود کنید.

دانلود بازی  Swip3از طریق گوگل پلی (قیمت: 1.69 دلار)

Wild Gun

Wild-Wild-Gun

اگر یکی از دوستداران قدیمی بازی باشید احتمالا بازی Wild Gunman را بر روی کنسول NES به خاطر دارید. در این بازی که اکنون برای اندروید ور منتشر شده است کاربر می‌بایست به پنچره‌های محل شلیک کند تا مانع شلیک افراد از داخل پنجره‌ها به سوی خود شود. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که خانم‌های داخل پنجره را نشانه نگیرید.

دانلود بازی Wild Wild Gun از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

TetroCrate

TetroCrate

در این بازی نیز که سبکی پازلی دارد کاربر می‌بایست رنگ‌های مختلف را در مکان مناسب قرار دهد تا بتواند برنده بازی شود.

دانلود بازی TetroCrate از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

Tales of Pocoro

Tales-of-Pocoro

سبک این بازی نیز پازلی است اما نسبت به اپلیکیشن‌هایی که تاکنون در این مقاله معرفی کرده‌ایم کمی متفاوت است و در آن تقریبا موضوع یک جنگ و جدال است.

دانلود بازی Tales of Pocoro از طریق گوگل پلی (قیمت: 1.99 دلار)

You Sunk

You-Sunk

در جریان این بازی شما می‌بایست دشمنان‌تان را نیست و نابود کنید و به مبارزه با آن‌ها بپردازید، البته تمام این ماجراها در مچ دست شما اتفاق خواهد افتاد.

دانلود بازی You Sunk از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

BiDot

BiDot

در این بازی که جریان آن وابسته به شما و طرف مقابل (سیستم) است بازی از طریق توپ‌های رنگارنگ و یک میدان سفید رنگ ادامه می‌یابد و خوش‌آیند و جالب نیز است.

دانلود بازی BiDot از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

Wear Video Poker

Wear-Video-Poker

شبیه این بازی را شما در ویندوز خود مشاهده کرده‌اید که در واقع پوکر نامیده می‌شود و می‌بایست کارت‌های بازی را بصورت خاصی در کنار یکدیگر بچینید.

دانلود بازی Wear Video Poker از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

Guns ‘n’ Glory Heroes

Guns-n-Glory-Heroes

اگر به دنبال یک بازی پولی اما جالب هستید بدون شک اپلیکیشن Guns ‘n’ Glory Heroes می‌تواند ساعات خوبی را برای شما از طریق ساعت هوشمندتان رقم بزند.

دانلود بازی Guns ‘n’ Glory Heroes از طریق گوگل پلی (قیمت:‌0.99 دلار)

Castle Wear

Castle-Wear

شما از طریق این بازی می‌توانید سفری به خاطرات قدیمی داشته باشید که برای زمان فعلی توسعه یافته و جریان بازی نیز خوب و خوش‌آیند است.

دانلود بازی Castle Wear از طریق گوگل پلی (قیمت: 1.99 دلار)

Wear Droid

Wear-Droid

در این بازی شما وظیفه دارید که تعادل یک ربات را در محیط‌های مختلف حفظ کنید تا سقوط نکند که در کل بازی‌ای جالب و مفرح است.

دانلود بازی Wear Droid از طریق گوگل پلی (قیمت: 0.99 دلار)

Memory Feud

Memory-Feud

اگر می‌خواهید که حافظه خود را در ساعت هوشمندتان به چالش بکشید (چه کار عجیبی!) به‌طور حتم این اپلیکیشن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. در این بازی اعداد مختلف در ابتدا نمایش داده می‌شود و شما می‌بایست مکان آن‌ها را به خاطر بسپارید و سپس آن‌ها را بازیابی کنید.

دانلود بازی Memory Feud از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

Flippy Rocket

Flippy-Rocket

شما در این بازی وظیفه کنترل یک فضاپیما را دارید که نباید بگذارید با موانع برخورد کند و آسیب ببیند. از طریق لینک زیر فضا را به مچ دست خود هدیه دهید:

دانلود بازی Flippy Rocket از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

Spooky Pumpkin Halloween

Spooky-Pumpkin-Halloween

این بازی یکی از آن‌هایی است که تاکنون حداقل یکبار تجربه بازی با آن را داشته‌اید. همانند روال همیشگی در این بازی نیز می‌بایست رنگ‌ها مختلف را در کنار یکدیگر قرار دهید.

دانلود Spooky Pumpkin Halloween از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

Who Escape Zoo

Who-Escape-Zoo

آخرین بازی نیز به یک باغ وحش جالب اختصاص دارد که در آن می‌بایست یک حیوان خاصی را پیدا کنید و مراحل بازی را پشت سر هم سپری کنید.

دانلود بازی Who Escape Zoo از طریق گوگل پلی (قیمت: رایگان)

4 در مورد “با 15 بازی برتر اندروید ور (Wear) آشنا شوید! (همراه با لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH