مقایسه قالب آی‌فون 8 با آی‌فون 7S و 7S پلاس

اگر اپل واقعا برای رونمایی پرچمدار آینده خود در ماه سپتامبر برنامه ریزی کرده، باید تاکنون طراحی محصول خود را نهایی نموده باشد. تولید انبوه آی‌فون 8 به‌زودی آغاز نخواهد شد اما ما مطمئن هستیم که این کمپانی حداقل آماده ساخت شده است به‌طوری که اگر قالب‌های تولیدی این گوشی هوشمند آماده باشد تعجب آور نیست.

اخیرا Slashleaks یک پست در اپل اینسایدر قرار داده که قالب چند تلفن همراه اپل را با یکدیگر مقایسه نموده است؛ که از طریق تفاوت دوربین‌ها می‌توان تشخیص داد که مربوط به آی‌فون 8، آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس هستند. همان‌طور که در تصویر می‌بینید آی‌فون 7S پلاس سمت چپ تصویر و آی‌فون 7S سمت راست را به خود اختصاص داده‌اند، در صورتی که در وسط آیفون 8 جای گرفته است.

برای کسانی که از کوچک بودن آی‌فون 8 تعجب کرده‌اند باید بگوییم، بر طبق شایعات این گوشی هوشمند به لطف نمایشگر بدون حاشیه، فرم مشابه آیفون 4.7 اینچی را به خود گرفته در صورتی که صفحه نمایش بزرگتری دارد.

طراحی دوربین شباهت بسیاری به دیگر اسمارت‌فون‌های ساخته اپل دارد و هیچ ویژگی شگفت آوری در آن مشاهده نمی‌شود. اگر‌چه ما کنجکاو هستیم که چرا این کمپانی دوربین‌های دوگانه آی‌فون 8 را مانند آیفون 7S پلاس قرار نداده است.

در هر صورت هنوز طراحی این گوشی هوشمند نکته جالب توجهی نداشته اما امیدواریم در آینده شاهد تغییراتی در آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH