با این برنامه همه اطلاعات از دست‌رفته در اندروید را بازیابی کنید!

این اتفاق برای همه ما افتاده که تصاویر، ویدیوها یا فایل‌های موجود در گوشی خود را به اشتباه پاک کرده باشیم. اگر این اتفاق برای شما نیز رخ داد، نگران نباشید. روش‌هایی برای بازگرداندن اطلاعات شما وجود دارد. به یاد داشته باشید که در صورت بروز این اتفاق، هیچ داده جدیدی به دستگاه خود اضافه نکنید. همچنین اتصال اینترنت اسمارت‌فون خود را قطع کنید تا آپدیت‌ها بصورت خودکار بر روی گوشی نصب نشوند. اگر موارد گفته شده را رعایت کنید، احتمال بازیابی اطلاعات از دست رفته بیشتر خواهد بود.

برنامه MobiKin Doctor برای اندروید

اگر به دنبال سریع‌ترین و موثر‌ترین روش برای بازگرداندن اطلاعات از دست رفته اسمارت‌فون یا تبلت اندرویدی خود هستید، اپلیکیشن Mobikin Doctor بهترین گزینه برای شما است. تنها با چند کلیک، می‌توانید شماره تلفن‌ها، ایمیل‌ها، پیام‌ها، تصاویر، فایل‌های صوتی و تمام آن چیزی را که از دست داده‌اید، مجددا به دست بیاورید.

این برنامه، برای اکثر قریب به اتفاق دستگاه‌های اندرویدی ساخته شده توسط کمپانی‌های سامسونگ، ال‌جی ، اچ‌تی‌سی، موتورولا، ایسوس و بسیاری دیگر، قابل استفاده است. این برنامه پیش از بازگرداندن کامل اطلاعات، یک پیش‌نمایش از داده‌های بازیابی شده به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را از بین آن‌ها انتخاب نمایید. این امر باعث می‌شود که در زمان صرفه جویی نمایید و مطمئن باشید که هیچ چیزی را از دست نخواهید داد.

برنامه MobiKin Doctor را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

پس از نصب این برنامه بر روی سیستم ویندوزی یا Mac، اسمارت‌فون خود را به کامپیوتر متصل نمایید. سپس MobiKin به گوشی شما وصل خواهد شد. مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنید.

به محض اینکه گوشی را به کامپیوتر وصل کنید، صفحه زیر نمایش داده خواهد شد.

MobiKin نام و مدل اسمارت‌فون شما را تشخیص می‌دهد. سپس شما باید تصمیم بگیرید که قصد بازگرداندن چه نوع اطلاعاتی را دارید.

بعد از گذشت چند ثانیه، داده‌های پاک شده از روی گوشی، نمایان خواهند شد.

بازگرداندن اطلاعات تقریبا زمانی نخواهد گرفت. گزینه “Recover” را کلیک کنید. اطلاعاتی که انتخاب کرده‌اید بر روی کامپیوتر ذخیره خواهند شد.

آیا شما برنامه‌های دیگری را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته در دستگاه‌های اندرویدی می‌شناسید؟ روش‌های خود را با ما در میان بگذارید.

1 در مورد “با این برنامه همه اطلاعات از دست‌رفته در اندروید را بازیابی کنید!”

  1. سید حسین موسوی

    سلام. برعکس ! آیا دستور، گزینه یا برنامه ایی هست که بوسیله آن بتوان اطلاعات یا عکس را بگونه ایی حذف نمود که هرگز توسط هیچ نرم افرازی بازیابی نشود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH