هواوی از نسل جدید دستبند هوشمند خود به‌نام آنر Band A2 رونمایی کرد

هواوی به‌تازگی از جدیدترین نسل دستبند هوشمند خود رونمایی کرده است. این دستبند که با نام آنر Band A2 شناخته می‌شود نسل جدید دستبند A1 است که سال گذشته روانه بازار شد. از جمله مهم‌ترین تغییرات این نسل به نسبت نسخه پیشین می‌توان به استفاده از نمایشگر 0.96 اینچی OLED و اضافه شدن سنسور سنجش ضربان قلب اشاره کرد.

از جمله خدماتی که این دستبند هوشمند جهت پایش سلامتی انجام می‌دهد می‌توان به گام شمار، بررسی فعالیت‌های ورزشی، پایش میزان خواب و یادآور کم‌تحرکی اشاره کرد. آنر Band A2 گواهی IP67 را دریافت کرده است، کسب این استاندارد نشان‌دهنده مقاوت کافی در برخورد با آب است اما به معنای مناسب بودن برای شنا کردن نیست.

نمایشگر به‌کار رفته در این دستبند، اطلاعیه‌های دریافتی در اسمارت‌فون‌های مجهز به اندروید 4.4 به بالا و iOS ورژن 8 و بالاتر را به نمایش می‌گذارد. باتری مورد استفاده در Band A2 توانایی شارژدهی 9 روزه را دارد، اما اگر این دستبند را در حالت استندبای نگه دارید، شارژدهی به 18 روز افزایش پیدا می‌کند.

دستبند هوشمند آنر A2، از تاریخ 9 ژوئن و با قیمت حدودی 30 دلار روانه بازار چین خواهد شد. بندهای مورد استفاده در این دستبند در رنگ‌هایی همچون مشکی، سفید، سبز و قرمز در دسترس هستند، همچنین پیش‌خرید این دستبند هم‌اکنون توسط وب‌سایت Vmall انجام می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH