DJI از کوچک‌ترین و سبک‌ترین پهپاد خود با نام “اسپارک” رونمایی کرد

اگرچه پهپاد تاشو Mavic Pro که در سال گذشته معرفی شد برای سفر کاملا مناسب بوده ولی DJI امروز از پهپادی کوچک‌تر و سبک‌تر رونمایی کرد. این محصول در اصل مینی پهپاد بوده و نام “اسپارک” را یدک می‌کشد. DJI از آن به‌عنوان “پهپاد سلفی” یاد نمی‌کند اگرچه بسیاری از افراد در نهایت چنین استفاده‌ای از آن خواهند داشت.

اسپارک

این پهپاد توسط حرکت دست قابل کنترل بوده که برای اولین‌بار شاهد استفاده از چنین فناوری در یک پهپاد هستیم. شما برای حرکت دادن این دستگاه، ثبت تصاویر و برگرداندن آن تنها نیاز به حرکت‌های دست دارید.

این پهپاد تنها 300 گرم وزن داشته و ابعادی برابر با 143 در 143 در 55 میلی‌متر دارد.دوربین 12 مگاپیکسلی مورداستفاده در این محصول دارای دریچه دیافراگم F2.6، زاویه دید 81.9 درجه و حداکثر رزولوشن 3968 در 2976 است. این دوربین قادر به ثبت ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه بوده و از سیستم لرزشگیر مکانیکی دو محوره بهره می‌برد.

حداکثر سرعت این پهپاد در صورتی که شاهد وزیدن باد نباشیم به 50 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. باتری 1480 میلی‌آمپری این دستگاه برای حداکثر 16 دقیقه پرواز با سرعت ثابت 20 کیلومتر بر ساعت مناسب است. اسپارک در رنگ‌های سفید، آبی، سبز، قرمز و زرد قابل خریداری خواهد بود. برای تصاحب این محصول باید مبلغی برابر با 499 دلار پرداخت نمایید که در بسته‌بندی آن، پهپاد، باتری، شارژر USB و 3 جفت ملخ وجود دارد.

اسپارک

در صورت پرداخت مبلغ 699 دلار به باتری اضافه، یک جفت ملخ اضافه، کنترل از راه دور، نگهبان ملخ، هاب برای شارژ، کیف و کابل‌های ضروری دسترسی پیدا خواهید کرد. از امروز قادر به سفارش اسپارک از سایت DJI خواهید بود و می‌توانید انتظار دریافت آن را در تاریخ 15 ماه ژوئن داشته باشید. در صورت پیش‌خرید این محصول، یک کارت حافظه خارجی 16 گیگابایتی به شما هدیه داده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH