نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench رویت شد

کمپانی تازه‌کار HDM که حالا تولید محصولات برند محبوب و باسابقه نوکیا را برعهده دارد، تاکنون نشان داده است که قصد دارد در بخش اسمارت‌فون‌های میان‌رده فعالیت کند. با این‌حال مدتی می‌شود که خبرهایی از وجود یک پرچم‌دار به نام نوکیا 9 شنیده می‌شود که انتظار می‌رود از سخت‌افزاری قدرتمند استفاده کند. نوکیا 9 قرار است به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شود و مطابق شایعات با قیمت 750 یورو روانه بازار شود.

مطمئنا اگر نوکیا 9 با قیمت ذکر شده معرفی شود، یکی از گران‌ترین پرچم‌داران سال 2017 خواهد بود، با این‌حال اخیرا مشخصات این اسمارت‌فون توسط Geekbench منتشر شده است که نشان می‌دهد دلیل این قیمت بالا، استفاده از سخت‌افزاری بسیار قدرتمند خواهد بود. این اسمارت‌فون که با نام “Unknown Heart” در گیک‌بنچ رویت شده، از 8 گیگابایت رم استفاده می‌کند.

اگرچه هنوز مشخص نیست استفاده از این میزان رم چه تاثیری در افزایش کارایی اسمارت‌فون خواهد داشت، اما همراهی این مقدار حافظه اجرایی با چیپست اسنپداگون 835 می‌تواند تضمین‌کننده عملکرد فوق‌العاده این هندست باشد. از دیگر مشخصات پرچم‌دار نوکیا می‌توان به نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح QHD، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دوگانه اشاره کرد. میزان حافظه رم نیز ممکن است 4 یا 8 گیگابایت باشد.

1 در مورد “نوکیا 9 با 8 گیگابایت رم در Geekbench رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH