تصاویر فاش شده از قاب گلکسی J7 2017 حاکی از مجهز شدن این دستگاه به دوربین دوگانه هستند

این احتمال وجود دارد که گلکسی J7 2017 اولین دستگاه تولیدی سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه باشد. چندین رندر از از کیس‌های گلکسی J7 2017 فاش شده که براساس آن، دستگاه موردنظر به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. درحالی‌که انتظار می‌رود این مدل به‌صورت جهانی عرضه شود، منبع منتشر کننده این تصاویر ادعا می‌کند که تنها مدل معرفی شده در بازار چین از دوربین دوگانه بهره می‌برد. این دیوایس با شماره مدل SM-J7310 در تابستان عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 به دوربین دوگانه مجهز شود، البته این فبلت اولین دستگاه تولیدی سامسونگ مجهز به این فناوری نخواهد بود. براساس گزارشات گذشته، گلکسی C10 و گلکسی C10 پلاس با دوربین دوگانه زودتر از فبلت پرچمدار این شرکت عرضه خواهند شد.

اخیرا سامسونگ تمرکز ویژه‌ای بر روی بازار چین داشته و خواهان کسب دوباره سهم خود از بازار این کشور است. مجهز شدن گوشی‌های هوشمند عرضه شده در این کشور به دوربین دوگانه، نشانه‌ای از این تلاش است.

1 در مورد “تصاویر فاش شده از قاب گلکسی J7 2017 حاکی از مجهز شدن این دستگاه به دوربین دوگانه هستند”

  1. شما انگار کلا پرتید
    دوسه روزه ک تمامی تصاویر سری J سامسونگ و ویدیو هاشون به بیرون درز کرده و منم اونارو دیدم دوربین دوگانه ای در کار نیست و فقط این بیضی حاصل جمع شدن دوربین و فلاش هستش و بقیه فضای پرت سیاه رنگ شبیه به چیزی که تو دوربین نوت۳ دیده بودیم دوربین دوگانه ای در کار نیست شماره ۷ سه گیگ رم و شماره ۵ دوگیگ رم داره صفحه نمایش شماره ۷ همون۵.۵ اینچیه ولی ماله J5 شده ۵.۲ اینچ و هر دو سنسور اثر انگشت و بدنه تمام فلزی دارن ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH