تصاویری از اسمارت‌فون کنسل شده مایکروسافت لومیا 960 منتشر شد

مدتی می‌شود که مایکروسافت حضور کم‌رنگ‌تری را در دنیای اسمارت‌فون‌ها دارد. این کمپانی پس از آن‌که امتیاز نوکیا را از دست داد دیگر اسمارت‌فون جدیدی را معرفی نکرده است. گفته می‌شود مایکروسافت در تلاش بوده تا سبک جدیدی از گوشی‌های هوشمند را روانه بازار کند و این موضوع طبیعتا زمان‌بر خواهد بود. اخیرا دو تصویر از یک اسمارت‌فون متعلق به مایکروسافت منتشر شده که به‌احتمال قوی نشان‌دهنده لومیا 960 است که هرگز نتوانسته راهی بازار شود.

لومیا 960

اگر این اسمارت‌فون راهی بازار می‌شد می‌توانست جانشینی باشد برای لومیا 950 و بدون‌شک تبدیل به یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های عرضه شده توسط مایکروسافت تا آن موقع می‌شد. اسمارت‌فون لو رفته با کدنام Northst شناخته می‌شود و از جمله مشخصات آن می‌توان به چیپست اسنپداگرون 820 و نمایشگر با وضوح QHD اشاره کرد.

اگرچه این گوشی هوشمند به احتمال بسیار قوی هیچ‌گاه روانه بازار نخواهد شد، اما گفته می‌شود که درحال‌حاضر از این مدل به‌عنوان یک نمونه آزمایشی برای توسعه ویندوز 10 در مایکروسافت استفاده می‌شود. به هرحال تصاویر بیانگر این موضوع هستند که لومیا 960 طراحی زیبا و حرفه‌ای داشته و اگر زمانی به بازار عرضه می‌شد احتمالا جانشین خوبی برای لومیا 950 به حساب می‌آمد.

2 در مورد “تصاویری از اسمارت‌فون کنسل شده مایکروسافت لومیا 960 منتشر شد”

  1. انشالله با همگام سازی چیپست های با فناوری ARM با ویندوز دیگه گوشیا نه ویندوز فون که خود ویندوز اصلی رو خواهند داشت و بساط شرکت های کوچک و حقیری مثل گوگل و اپل برای همیشه از بازار تلفن همراه برچیده خواهد شد.

    1. عاشق خودمپنداریت هستم میشه بدونم جنابعالی چه شرکت یا ابزاری رو معرفی کردی برا خدمت به بشریت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH