اوپو R11 پلاس رسما معرفی شد: نمایشگر ۶ اینچی امولد به همراه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری

اوپو سه روز پیش و در تاریخ ۱۶ خرداد ماه بود که تصاویر و مشخصات گوشی اوپو R11 را منتشر کرد. با این حال این شرکت امروز به طور رسمی از دو گوشی جدید R11 و R11 پلاس رونمایی کرد.

با توجه به اینکه پیش از این به معرفی گوشی R11 پرداختیم، بنابراین تنها به معرفی گوشی R11 پلاس خواهیم پرداخت.

این گوشی مجهز به نمایشگر ۶ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و برای تأمین انرژی مورد نیاز آن از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری (مجهز به تکنولوژی شارژ VOOC) استفاده شده است. این در حالی است که اوپو در گوشی R11 از پنل ۵.۵ اینچی به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری بهره گرفته است.

غیر از این دو مورد می‌توان گفت دو گوشی در بقیه موارد تقریبا مشابه یکدیگر طراحی و ساخته شده‌اند. بهره‌مندی از چیپست سریع و کارآمد اسنپدراگون ۶۶۰، اندروید ۷.۱.۱، رم ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی از جمله ویژگی‌های قدرتمند سخت‌‌افزاری گوشی هوشمند اوپو R11 پلاس است.

از دیگر نکات برجسته این گوشی می‌توان به بهره‌مندی از دوربین دوگانه اشاره داشت. دوربین اول مجهز به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بوده و دوربین دیگر که مناسب عکسبرداری از راه دور بوده مجهز به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.6 است. این دو دوربین به همراه کوالکام ISP امکان عکسبرداری هنری و پرتره را برای کاربران خود فراهم کرده و به ترتیب از سنسورهای IMX398 و IMX350 استفاده می‌کنند.

همچنین قابلیت فیلمبرداری به صورت 4K با استفاده از هر دو دوربین پشتی وجود دارد. علاوه بر این دو دوربین، اوپو R11 پلاس مجهز به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز شده است.

طراحی بدنه این گوشی به صورت تمام فلزی بوده (اوپو یکی از طرفداران این نوع طراحی است) و با پهنای ۷.۸ میلی‌متری از ۱۸۸ گرم وزن برخوردار است.

اطلاعات تکمیلی این گوشی از جمله قیمت و زمان عرضه آن به بازار نیز متعاقبا علام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH