نخستین اسمارت‌فون سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه با قیمت 515 دلار به‌فروش می‌رسد

مدت طولانی است که شایعه شده گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که از فناوری دوربین دوگانه استفاده می‌کند. با این حال، شایعات اخیر اثبات می‌کنند که احتمالا این مورد صحت نداشته و گلکسی C10 اولین ساخته این کمپانی است که از این ویژگی برخوردار خواهد بود. یک گزارش جدید نشان می‌دهد این دستگاه در زمان عرضه نهایتا با چه قیمتی به‌دست خریداران می‌رسد.

گزارش شده که چند هفته گذشته سامسونگ مشغول کار بر روی اسمارت‌فونی به نام گلکسی C10 بوده است. اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند در دسترس نیست اما اکنون شایعه‌ای برای وجود سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی آن مطرح شده است.

هم‌چنین گزارشات دیگر نشان می‌دهند که گلکسی C10 در قلب خود تراشه اسنپدراگون 660 را با 6 گیگابایت رم جای داده و صفحه نمایشی 6 اینچی با پنل سوپر امولد و کیفیت FullHD خواهد داشت. حافظه داخلی این اسمارت‌فون حداکثر تا 128 گیگابایت بوده و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در آن به‌کار رفته است. برخی شایعات نیز عنوان نموده‌اند که این تلفن همراه اولین میان‌رده سامسونگ خواهد بود که دکمه اختصاصی دستیار صوتی بیکسبی را با خود به‌همراه دارد.

هم اکنون گلکسی C10 در مراحل آزمایشی به سر می‌برد پس با گذراندن این مرحله به‌طور رسمی رونمایی شده و در دسترس قرار می‌گیرد. آخرین گزارشات نشان می‌دهند نسخه‌ای از این تلفن همراه که حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد، در چین 515 دلار قیمت خواهد داشت.

در آخر باید بگوییم، سامسونگ سری C از کهکشانی‌های خود را تا حد زیادی به چین محدود کرده پس ممکن است در سایر نقاط جهان برای خرید موجود نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH