گوشی آنر 9 هواوی رسما رونمایی شد

هواوی سرانجام از آنر 9، گوشی هوشمندی که پیش از معرفی تقریبا تمام مشخصاتش منتشر شده بود، رونمایی کرد. هواوی آنر 9 گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش 5.15 اینچی با رزولوشن 1080p و فضای رنگی DCI-P3 است (مانند آی‌فون 7 و گلکسی اس8) که قرار است با پرچم‌داران هم رده خود رقابت کند. همان‌طور که می‌توان پیش‌بینی کرد آنر 9 از هفتمین نسخه از اندروید یعنی اندروید نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 پشتیبانی می‌کند.

آنر 9 از چیپست کایرین 960 به همراه 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی بهره‌مند‌ است.

اما از هرچه بگذریم صحبت از دوربین این اسمارت فون خوش‌تر است؛ هواوی در این پرچم‌دار جدید از دوربین اصلی با ترکیبی از سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی مجهز به زوم اپتیکال 2x بهره گرفته و برای عکس سلفی نیز از دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

هواوی در کنار رونمایی از این گوشی هوشمند از سرویس پرداخت موبایلی‌اش به نام هواوی پی نیز رونمایی کرد. هواوی پی بر روی آنر 9 قرارگرفته و از طریق فناوری NFC، امور مالی و پرداخت‌های کاربران را به عهده خواهد گرفت. علاوه بر سیستم پرداخت انحصاری هواوی، آنر 9 از اینترنت نسل چهارم و LTE پشتیبانی کرده و برخلاف آی‌فون دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری است و توان باتری آن نیز 3200 میلی‌آمپر ساعت است.

بدنه آنر 9 از ترکیب شیشه و فلز طراحی‌شده و در رنگ‌های خاکستری، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

برای خرید این اسمارت فون هواوی باید تا جمعه همین هفته صبر کرد. این گوشی قرار است باقیمت 400 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 440 دلار برای مدل 128 گیگابایتی به فروش برسد.

اگر به گوشی‌های هواوی آنر علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

2 در مورد “گوشی آنر 9 هواوی رسما رونمایی شد”

  1. سلام.این گوشی تقریبا هم قیمت شیائومیm6 هست،به نظر شما کدام گوشی ارزش خرید بیشتری داره.و میشه بفرمائید هر کدام چه برتری هایی نسبت به هم دارند.ممنون میشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH