آی‌فون 8

آی‌فون 8 به نمایشگرهای ساخت سامسونگ مجهز خواهد شد!

شاید تاکنون گزارشات مختلفی درباره رقابت شدید دو غول دنیای تکنولوژی یعنی سامسونگ و اپل شنیده باشید. کمپانی‌های بزرگی که سعی می‌کنند با افزودن قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید یا خمیده کردن نمایشگر موبایل‌ها و… علاوه بر دیکته کردن برتری خود بر رقیب دیرینه، کاربران بیشتری را به خرید محصولاتشان ترغیب کنند.

اما در دنیای تجارت و کسب و کار هر چیزی جای مخصوص به خودش را دارد و فرقی نمی‌کند که سامسونگ باشید یا اپل! وقتی محصولات با کیفیت و مناسبی تولید کنید، حتی رقبا هم برای بهتر کردن دستاوردهای خود سراغ محصولات شما می‌آیند چرا که موفقیت با یک رای و یک‌دنده بودن پیش نخواهد آمد.

همانطور که قبلا نیز گفته شده بود، روابط تجاری سامسونگ و اپل بسیار گسترده است و طبق اطلاعات منتشر شده، اهالی کوپرتینو قصد دارند تا آخرین دستاورد خود یعنی آی‌فون 8 را به نمایشگرهای ساخته شده توسط سامسونگ مجهز کنند. در همین هفته نایب رئیس شرکت Samsung Electronics، آقای Kwon Oh-hyun با مدیران کمپانی اپل برای بحث درباره مشارکت سامسونگ در تولید قطعات آی‌فون 8 دیدار خواهد کرد که بخش اصلی این ملاقات درباره صفحه‌نمایش این دستگاه است.

آی‌فون 8

گفته می‌شود که اهالی کوپرتینو در تلاش هستند تا به جای پنل LCD که تاکنون در نمایشگر اسمارت‌فون‌های این شرکت قرار می‌گرفت، از بهترین کلاس نمایشگر OLED سامسونگ (که در گلکسی S8 و S8 پلاس نیز قرار داشت) استفاده کنند و تا به امروز حدود 100 میلیون واحد از آن را برای پرچم‌دار سال جاری خود سفارش داده‌اند. با این تفاسیر یکی از بارزترین تغییرات در آی‌فون جدید تعویض نمایشگر این دستگاه با پنل‌های OLED خواهد بود و انتظار می‌رود که آی‌فون 8 به یکی از بهترین نمایشگر‌های امسال در بین دیگر اسمارت‌فون‌ها مجهز شود.

همانطور که می‌دانید سامسونگ فراتر از یک شرکت ساخت موبایل بوده و تولید لوازم، قطعات الکترونیکی و محصولات مختلف باعث شده تا این شایعه بیش از پیش به خود رنگ واقعیت بگیرد، زیرا معمولا شرکتهای چند شاخه‌ای برای به حداکثر رساندن درآمد قراردادهای بزرگی را حتی با رقیبان خود، عقد می‌کنند و در آخر باید گفت که رویارویی جدیدترین کهکشانی سامسونگ با آخرین دستاورد اپل یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های سال جاری در دنیای تکنولوژی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH