5 دلیل برای اینکه گلکسی اس 8 (GALAXY S8) را بخریم!

سامسونگ از زمان گلکسی اس 6 دست به تغییری در طراحی گوشی‌هایش زد و کاربران را راغب به خرید اسمارت‌فون‌های دلبرش کرد. این شرکت کره‌ای درسال 2016 شروع به ساختن موبایلی نوآورانه زد. اسمارت‌فونی با صفحه‌نمایش خمیده! مشتریان هم روی‌ خوش به این هندست نشان دادند و سامسونگ تعداد زیادی از این دستگاه را فروخت و سود کلانی به جیب زد. چه‌کسی می‌دانست که یک طراحی خمیده این‌طور کاربران را جذب کند؟ شاید خود کمپانی هم حدس نمی‌زد!

از معرفی اولین موبایل شیشه-فلزی سامسونگ دوسال می‌گذرد و این طراحی جذاب (و صدالبته براق) به بلوغ رسیده. این «به اوج رسیدن» در همه اجزای پرچمدار سامسونگ کم و بیش دیده می‌شود. این هندست آن‌قدر جذاب است که طرفداران و خریداران همیشگی اپل را به‌طرف خود جذب و مجبورشان کرد٬ نیم‌نگاهی به این گوشی بیاندازند! اما در دنیای تکنولوژیک امروز خریدن یک دستگاه‌ دیجیتال بین این همه گزینه جذاب بسیار دشوار است. طوری‌که یا باید چشم‌بسته خرید کنید یا این‌که هفته‌ها یا حتی ماه‌ها به تحقیق بپردازید. اگر جزو گروه دوم هستید و به‌ گلکسی اس 8 برخوردید. ما برای‌تان در این مطلب 5 دلیل لیست می‌کنیم که این اسمارت‌فون را بدون تعلل از بازار بخرید!


هوش‌و‌حواس پران!

گلکسی اس 8 به صفحه‌نمایش سوپرآمولد با رزولوشن +WQHD مجهز شده. لازم به‌ذکر است که می‌توانید برای صرفه‌جویی در انرژی رزولوشن پنل را تا +HD پایین بیاورید. این کیفیت چگالی 570 پیکسل‌بر‌اینچ را فراهم کرده که برای تماشای محتوای واقعیت‌مجازی عالی است! ناگفته نماند٬ اندازه این نمایشگر 5.8 اینچ است که نسبت 18:9 را دارد. این نسبت تصویر سبب می‌شود که یک گوشی با این اندازه در قاب یک موبایل 5.1 اینچی جای بگیرد! همان‌طور که می‌دانید در این نوع پنل‌ها رنگ‌ها غیرطبیعی و بیش‌از‌حد اغراق‌آمیز هستند که البته چشم انسان را بلافاصله به طرف خود می‌کشند و ما به آن‌ها خیره می‌شویم!

حداکثر روشنایی این پنل 620 و حداقل روشنایی آن 1.8 نیت است. ساده‌تر بگوییم این دیسپلی چه در زیر آفتاب و چه در فضای تاریک شما را تنها نمی‌گذارد و همیشه می‌توانید روی آن حساب باز کنید! از قلم نیافتد که این موبایل از استاندارد HDR10 سود می‌برد و عنوان «اولین موبایل دارای Mobile HDR Premium» را یدک می‌کشد. پس تماشای ویدیو در این پنل لذت‌بخش و چشم‌نواز است.

درآخر باید بگوییم که اگر این نمایشگر کیفیتش بیش‌تر از تلویزیون‌های با رزولوشن 4K نباشد٬ کم‌تر نیست!


پرنس یا پرنسس

اگر به بهترین شکل ممکن فلز و شیشه را باهم ترکیب کنید و در قاب‌جلو یک پنل «بی‌نهایت» قرار دهید،محصول نهایی چیزی‌ نیست‌ جز؛ «گلکسی اس 8»

بیشتر اجزای این دستگاه به عالی‌ترین شکل ممکن طراحی شده. از محل قرارگیری دکمه‌ها بگیر تا فریم فلزی دور گوشی که زیبایی اس 8 را دوچندان کرده است. این هندست در رنگ‌های خیره کننده‌ای چون: طلایی، آبی، مشکی، نقره‌ای، خاکستری و چندی‌ پیش در خبرها شنیده شد که «صورتی» این دستگاه هم خواهد آمد!

با خرید این گوشی ما به شما تضمین می‌دهیم که اسمارت‌فونی دلربا را خریده‌اید!


به‌معنی واقعی کلمه «قوی»

(ما تنها نسخه اگزینوس را شرح دادیم که در ایران یافت می‌شود)

قلب تپنده این موبایل را اگزینوس 8895 با 8 هسته کاری تشکیل داده است. 4 هسته آن برای پردازش‌های سبک و تا فرکانس 1.7 گیگاهرتز کلاک شده‌اند و قدرت پردازش 4 تای دیگر تا 2.3 گیگاهرتز تعبیه شده است. به این مجموعه سخت‌افزاری یک مالی 20 هسته‌ای مدل G71 را اضافه کنید. ناگفته نماند این گوشی 64 گیگابایت حافظه‌داخلی (البته می‌توانید با استفاده از میکرو اس‌دی حافظه اس8  را تا 256 گیگابایت بالا ببرید) دارد و 4 گیگابایت رم همراه همه این‌ها شده است.

پس باید با جرئت بگوییم که گلکسی اس 8 را نمی‌توانید به زانو در بیاورید! هرقدر دل‌تان خواست بازی یا برنامه‌های حجیم نصب کنید. این گوشی خم‌به‌ابرو نمی‌آورد و لبخند‌زنان روبه شما می‌کند و می‌گوید «ههه! تموم زورت همین بود!»


ارتباط با گیگابایت

اس 8 به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده که به شما این امکان را می‌دهد تا به دو‌ دستگاه دیجیتال کانکت شوید و همین‌طور رنج بیش‌تری را پوشش می‌دهد. ضمنا این اسمارت‌فون به Cat.16 مجهز شده که اصطلاحا به آن «گیگابایت» می‌گویند. این فن‌آوری سبب این شده که اس 8 با سرعت 1024 مگابایت‌بر‌ثانیه دانلود و همچنین با سرعت 150 مگابایت‌بر‌ثانیه آپلود کند! البته باید این را بگوییم که سرعت 3G در کشورمان درست‌و‌حسابی نیامده است و دست‌یافتن به اینترنت گیگابایت دور از ذهن به‌نظر می‌رسد! خوشبختانه NFC هم در این موبایل حضور دارد تا بتوانید هرچیزی که خواستید با Samsung Pay بخرید!


دارا

اس 8 مانند مانند نسل قبلی‌اش (خوشبختانه) توانسته گواهینامه IP68 را کسب کند. همچنین سامسونگ این گوشی به اندروید نوقا مجهز کرده و برای لباسش Samsung experience 8.1 در‌نظر گرفته تا کاربران با دیدن آن لبخند بزنند و از امکانات بی‌‌شمار آن لذت ببرد! از قلم نیافتد که اس 8 از فن‌آوری AOD سود می‌برد تا همیشه شما را از آخرین اعلانات باخبر کند. ضمنا این اسمارت‌فون به تکنولوژی‌های «شارژ سریع»، «شارژ وایرلس»، «اسکنر عنبیه چشم» و «سامسونگ‌ دکس» مجهز است.

در کنار همه این‌ها یک دستیار دیجیتال جدید به نام «بیکسبی» افزوده شده است. این دستار هوشمند با دکمه‌ای که سامسونگ در کنار دستگاه تعبیه کرده٬ همیشه در‌ دسترس و گوش به‌فرمان شماست و هرچه از او بخواهید بی‌چون‌و‌چرا انجام می‌دهد. (البته کاری که از یک گوشی بربیاید!)


خلاصه با خرید اس 8 «تنها» یک موبایل با‌ نمایشگر بی‌نهایت، قدرت خارق‌العاده و کلی امکانات گیرتان می‌آید و همه این‌ها «اصلا» چیز خاصی نیست!!!

حدود قیمت گلکسی اس 8: 2 میلیون و 270 هزار تومان

حدود قیمت گلکسی اس 8 پلاس: 2 میلیون و 570 هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH