در به‌روزرسانی آینده واتس‌اپ قادر به ارسال هرگونه فایلی خواهید بود

واتس‌اپ درحال آزمایش چندین ویژگی و بهبودهای جدید است که البته بنابر دلایل نامعلوم برخی از آن‌ها به‌صورت عمومی عرضه نمی‌شوند. آخرین قابلیتی که این کمپانی درحال آزمایش آن بوده کاربران نسخه‌های اندروید، iOS و دسکتاپ این سیستم‌عامل را قادر به اشتراک‌گذاری هرگونه فایلی می‌کند.

هم‌اکنون کاربران قادر به ارسال هرگونه فایلی توسط واتس‌اپ نبوده و باید از برنامه ثالث استفاده کنند. خوشبختانه در به‌روزرسانی آینده واتس‌اپ این مشکل رفع خواهد شد. ظاهرا این توسعه‌دهنده ویژگی جدید ذکر شده را در اختیار شمار محدودی از کاربران اندروید، iOS و ویندوزفون قرار داده است. درحال‌حاضر این ویژگی کاربران را قادر به اشتراک‌گذاری فایل با حداکثر اندازه 100 مگابایت برای سیستم‌عامل اندروید، 128 مگابایت برای iOS و 64 مگابایت برای نسخه دسکتاپ می‌سازد.

به‌روزرسانی آینده واتس‌اپ

اگر شما به این قابلیت جدید دسترسی پیدا نموده‎‌اید، متوجه کند بودن روند اشتراک‌گذاری شده‌اید که البته باتوجه به طی مراحل آزمایشی، کاملا طبیعی است. هم‌اکنون کاربران می‌توانند توسط واتس‌اپ فایل‌های PDF و آفیس را اشتراک‌گذاری کنند که البته در به‌روزرسانی آینده واتس‌اپ تنها محدودیت برای حجم فایل‌های ارسالی اعمال خواهد شد و هر فایلی را می‌توان اشتراک‌گذاری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH