اختراعات جدید سامسونگ

رندرهای جدید گلکسی نوت 8 دوربین دوگانه و محل قرارگیری سنسور اسکنر اثر انگشت را به نمایش می‌گذارد

هفته گذشته یک گزارش جامع در رابطه با گلکسی نوت 8 منتشر شد، در این گزارش اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات این فبلت و هم‌چنین قیمت رکوردشکنانه آن لو رفت. یکی از چیزهایی که در این گزارش جامع وجود نداشت، تصویر و یا رندری از این مدل بود که بخش طراحی فبلت آینده سامسونگ را به نمایش بگذارد، از این رو به‌تازگی دو منبع رندرهای ساخته شده با CAD‌ را منتشر کرده‌اند که طراحی کلی پرچم‌دار آینده سامسونگ را نشان می‌دهد.

گلکسی نوت 8

در اولین رندر می‌توانیم به‌خوبی بخش پشتی گلکسی نوت 8 را مشاهده کنیم. این رندر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت و هم‌چنین نوع چیدمان دوربین دوگانه را به نمایش می‌گذارد. هما‌نطور که مشخص است قرارگرفتن سنسور اثر انگشت در کنار دوربین احتمال برخورد انگشت با دوربین و کثیف کردن لنز را افزایش می‌دهد. البته گفته می‌شود وجود فلاش LED و سنسور پایش ضربان قلب که در میان دوربین و سنسور اثر انگشت قرار گرفته است، می‌تواند احتمال برخورد ناخواسته انگشت با دوربین را کمتر کند.

دومین رندر نیز طراحی مشابه‌ای را به نمایش می‌گذارد، با این تفاوت که این رندر به واقعیت نزدیک‌تر بوده و می‌تواند شمایل کلی را به‌صورت بهتری در ذهن تداعی کند. نکته قابل‌توجه در این رندر افزایش حاشیه دستگاه در بخش بالایی نمایشگر است، این درحالی است که در اکثر شایعات آمده که این اسمارت‌فون از گلکسی S8 پلاس بزرگتر بوده و از نسبت نمایشگر به بدنه بالاتری برخوردار است.

مشخصات فنی گلکسی نوت 8

از جمله مشخصاتی که تاکنون در شایعات در رابطه با مشخصات گلکسی نوت 8 منتشر شده است، می‌توان به استفاده از نمایشگر 6.3 اینچی با نسبت 18.5 به 9 اشاره کرد که مطابق معمول از نوع AMOLED خواهد بود. چیپست به‌کار رفته در این اسمارت‌فون با توجه به بازار عرضه آن، اسنپدراگون 835 و یا اگزینوس 8895 خواهد بود که با یک رم 6 گیگابایتی همراهی می‌شود. تولید نیروی مورد نیاز برای این فبلت را یک باتری 3000 میلی‌آمپری برعهده دارد. هم‌چنین دوربین دوگانه قرارگرفته بر روی این فبلت 12 مگاپیکسلی بوده و هر دو سنسور از تثبیت‌کننده نوری استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH