بررسی اپلیکیشن کتاب‌راه؛ کتابخانه‌ای در جیب شما

مهم نیست که کدام نوع کتاب خواندن، کاغذی و یا دیجیتالی را ترجیح می‌دهید؛ دسترسی به گنجینه بزرگی از کتاب‌ها برای هر عشق کتابی می‌تواند یک رویای شیرین باشد.

جابه‌جایی آسان و مقرون به صرفه بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب خواندن به صورت دیجیتالی و با دیوایس‌های هوشمند است. کتاب‌راه بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های فروش کتاب و کتاب‌خوان است که با توجه به همکاری مستقیم خود با ناشران و مولفان، محبوبیت بسیار خوبی را در جامعه کتاب‌خوان‌های الکترونیکی کسب کرده است.

پس از دریافت این اپلیکیشن و ساخت یا وارد شدن به حساب الکترونیکی به صفحه اصلی اپلیکیشن هدایت می‌شوید. این صفحه همواره جدیترین عناوین افزوده شده به کتاب‌راه را در کنار کتاب‌های پرفروش، رایگان و چند دسته بندی محبوب به نمایش می‌گذارد. هم‌چنین اگر به مناسبت‌های مختلف کتاب‌راه تخفیفاتی را برای کتاب‌های فروش در نظر گرفته باشد از طریق همین صفحه به اطلاع کاربران خواهد رسید.

طراحی صفحه اصلی کتاب‌راه بسیار ساده و کاربر پسند است و از تمام فضای موجود به خوبی استفاده شده است. با لمس دکمه منو صفحه جدیدی باز خواهد شد که در آن می‌توانید به پروفایل، کتاب‌های نشان شده، کتابخانه شخصی، دسته‌بندی کتاب‌ها و چند گزینه دیگر دسترسی داشته باشید.

در بخش حساب کاربری می‌توانید به لیست آخرین تراکنش‌ها دسترسی داشته باشید و یا اعتبار داخل برنامه خود را از مبلغ 10 تا 200 هزار تومان افزایش دهید. هم‌چنین بخش‌هایی مثل پشتیبانی، راهنما و تغییر مشخصات و رمز از دیگر امکانات قرار گرفته در این صفحه است. بخش کتابخانه من، شامل کتاب‌هایی می‌شود که توسط کاربر خریداری و یا به صورت رایگان دانلود شده است. با انتخاب هر عنوان به صفحه مطالعه کتاب وارد می‌شوید.

بخش دسته بندی شامل 19 عنوان اصلی می‌شود که هرکدام به چندین زیر مجموعه تقسیم می‌شود. تنوع دسته‌بندی‌ها به گونه‌ای است که بدون کوچکترین مشکلی می‌توانید به موضوع دلخواه خود دسترسی داشته باشید. هم‌چنین از طریق بخش جستجو به راحتی می‌توانید با جستجوی نام کتاب و یا نویسنده، به کتاب مورد نظر خود در صورت وجود داشتن در کتاب‌راه دسترسی داشته باشید.

با انتخاب یک کتاب در صفحه اصلی و یا از طریق دسته‌بندی‌ها به صفحه مخصوص به آن کتاب ارجاع داده می‌شوید. در این صفحه می‌توانید کتاب را خریداری کنید و یا بخشی از آن را به صورت نمونه و رایگان دانلود کنید تا اگر مایل به ادامه مطالعه آن بودید، وجه آن را بپردازید. توضیحات هر کتاب شامل سه بخش اصلی می‌شود:

بخش اول یک معرفی کوتاه از کتاب و موضوع آن است، در بخش فهرست می‌توانید فهرست محتوای کتاب را مشاهده کنید و در قسمت جزییات به اطلاعات ناشر، حجم کتاب و فرمت آن دسترسی داشته باشید. از دیگر بخش‌هایی که در صفحه مربوط به هر کتاب قابل مشاهده است، عناوین مرتبط و کتاب‌های دیگر نویسنده و انتشارات است. هم‌چنین با استفاده از قسمت نظرات می‌توانید دیدگاه سایر کاربران در مورد کتاب را مطالعه کنید و یا نظر خود را راجع به آن با دیگران به اشتراک بگذارید.

پس از خرید و یا دانلود کتاب، عنوانی جدید به بخش کتابخانه شخصی شما افزوده می‌شود که با بازکردن هر کتاب به بخش مطالعه آن منتقل می‌شوید. اکثر کتاب‌های موجود در کتاب‌راه به صورت EPUB هستند و این بدان معناست که عرض نوشته‌ها و اندازه فونت باتوجه به ابعاد نمایشگر به صورت خودکار تنظیم می‌شود.

در بخش مطالعه می‌توانید رنگ پس‌زمینه، اندازه فونت و یا میزان حاشیه‌ها را به دلخواه تنظیم کنید. وجود حالت شب می‌تواند به شما کمک کند که ساعات بیش‌تری را در طول شب و بدون اذیت شدن چشم‌ها به مطالعه بپردازید. امکان جستجوی عبارات در کتاب‌های EPUB وجود دارد اما در کتاب‌های PDF نمی‌توانید در متن کتاب جستجو کنید و یا اندازه فونت را تغییر دهید.

یکی از نکات مثبت کتاب‌راه، وجود داشتن نسخه ویندوزی و تحت وب آن است که کاربر را قادر می‌سازد با یک حساب در چندین دیوایس به مطالعه کتاب بپردازد. هم‌چنین هزینه خرید اولین کتاب به صورت نیم‌بها بوده که می‌تواند مشوق کاربر برای مطالعه بیش‌تر و خرید عناوین دیگر باشد.

کتاب‌راه یک اپلیکیشن جامع و کامل برای مطالعه کتاب و خرید آن است که دانلود و نصب آن به هر دوست‌دار کتابی توصیه می‌شود.

bazar-logo

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH