سونی احتمالا در IFA یک پرچمدار بدون حاشیه نمایشگر را معرفی خواهد کرد

این­طور به­‌نظر می‌­رسد که سونی می‌­خواهد این پاییز یک سورپرایز بزرگ برای همه طرفدارانش داشته باشد. شایعاتی که اخیرا در شبکه اجتماعی Webio منتشر شده­، می‌­گویند که این غول فن­اوری می­‌خواهد یک پرچمدار 6 اینچی کاملا بدون حاشیه نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 را در رویداد IFA معرفی کند.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، شاهد یک تغییر عمده در فلسفه طراحی سونی خواهیم بود. تا امروز هم بسیاری از کمپانی­‌های رقیب، دست به این­کار زده‌­اند اما روی آوردن به یک هندست بدون حاشیه نمایشگر برای سونی یک کار کاملا جدید است. از سوی دیگر فعلا نمی‌­توانیم این شایعات را زیاد جدی بگیریم، زیرا مدیر بخش بازاریابی شرکت، دان مسا، گفته بود که کمپانی واقعا از نسبت ابعاد 16:9 راضی است. به‌علاوه بخش سرگرمی سونی هم با همین ابعاد سر و کار دارد. پس احتمال اینکه شرکت بخواهد قدمی تا این حد متفاوت بردارد کمی دور از انتظار خواهد بود.

سونی

هر چند پیش از این هم شنیدیم که کمپانی‌­های سازنده صفحه نمایش­ سونی، توشیبا و هیتاچی اعلام کرده بودند که می­‌خواهند به‌­زودی روی ساخت LCD های تمام صفحه که دارای لبه­‌های بسیار باریک هستند، کار کنند و برای بخش تلفن­‌های هوشمند نیز نسبت ابعاد 18:9 را درنظر دارند. با این گفته­‌ها و با توجه به این­‌که هم اپل و هم سامسونگ می­‌خواهند برای سه‌ماهه سوم سال جاری پرچم‌دارانی بدون لبه و تمام صفحه را به بازار عرضه کنند، آنقدر هم دور از ذهن نخواهد بود که سونی هم در پی میل بازار و رقابت به تولید چنین هندست‌­هایی روی بیاورد.

1 در مورد “سونی احتمالا در IFA یک پرچمدار بدون حاشیه نمایشگر را معرفی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH