سامسونگ همچنان در رده برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی‌‌های هوشمند قرار دارد

شرکت سامسونگ در ادامه روند روبه‌رشد خود در سه ماهه اول ۲۰۱۷، توانسته با کسب سودی در حدود ۳.۵ میلیارد دلار همچنان خود را به‌عنوان برترین سازنده نمایشگر گوشی‌های هوشمند معرفی کند.

به گزارش شرکت IHS Markit، درحال‌حاضر سامسونگ ۲۷.۲ درصد از کل بازار نمایشگر گوشی‌های هوشمند (نمایشگرهای کوچکتر از ۹ اینچ) را به‌خود اختصاص داده است.

با افزایش تقاضای پنل‌های گران‌قیمت OLED در اوایل سال ۲۰۱۶ بود که سود حاصل از فروش نمایشگر گوشی‌های هوشمند روند روبه‌رشد خود را آغاز کرد و در طی یک سال گذشته تاکنون همچنان این روند ادامه دارد. بااین‌حال زمانی‌که شرکت سامسونگ سودی در حدود ۱۳ میلیارد دلار از این بازار کسب می‌کرد، کمپانی ال‌جی دیسپلی با در اختیار داشتن ۱۷.۸ درصد از این بازار در رده دوم پرسودترین شرکت‌ها در این بخش بوده و شرکت چینی BOE Technology Group نیز در رده سوم برترین تولیدکنندگان پنل‌های گوشی هوشمند در جهان قرار داشت.

سامسونگ

باتوجه به اینکه سه‌ماهه اول سال میلادی در حوزه صنعت به‌گونه‌ای فصل تعطیلات تلقی می‌گردد، چنین آمار و ارقامی تحلیلگران را به شدت شگفت‌زده کرده است. البته قطعا می‌توان دلیل قانع‌کننده‌ای برای این میزان سود شرکت سامسونگ متصور بود که علت آن، چیزی جز عرضه نابغه‌ای چون گلکسی S8 نیست.

3 در مورد “سامسونگ همچنان در رده برترین تولیدکننده نمایشگر گوشی‌‌های هوشمند قرار دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH