گلکسی نوت 8 احتمالا در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد

این روزها مدیران سامسونگ خیلی از نوت 8 حرف می‌­زنند و هر کدامشان هم داستان خودشان را دارند. البته ما که راضی هستیم و شکایتی نداریم.

آخرین اخباری که در رابطه با گلکسی نوت 8 شنیدیم به میزان ظرفیت حافظه داخلی این فبلت می­‌پردازد. طبق گفته­‌ها قرار است این دستگاه در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود.

اگر خاطرتان باشد نوت 7 فقط نسخه 64 گیگابایتی داشت، اما سامسونگ دستگاه اس 8 پلاس را در نسخه 128 گیگابایتی هم ارائه داد، هرچند تنها به برخی از بازارها محدود می­‌شد. این امر نشان می­‌دهد که این شایعه تا حد زیادی می‌­تواند صحت داشته باشد.

گلکسی نوت 8

هر چه تعداد نسخه‌­ها از نظر ظرفیت داخلی بیشتر باشد، مسلما برای کاربر بهتر خواهد بود. البته اگر پرچمدار سری نوت سامسونگ به کم­ترین میزان معمول حافظه هم مجهز شود، باید بدانیم از قیمت هنگفتی که خواهد داشت کم نخواهد شد. امیدواریم این هندست که پیش از این­‌ها 900 دلار قیمت‌گذاری شده بود، حداقل در نسخه­‌های متفاوت‌­تر و کامل‌­تری از نظر حافظه داخلی عرضه شود تا دست کاربر برای خرید آن بازتر باشد. باید منتظر ماند و دید که این مدل قادر به رقابت با آی‌فون 8 شرکت اپل خواهد بود یا خیر.

1 در مورد “گلکسی نوت 8 احتمالا در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH