اچ‌تی‌سی U11 برترین گوشی هوشمند ماه مه، در بنچمارک آنتوتو شناخته شد

آنتوتو یکی از معتبرترین منابع در زمینه‌ تست گوشی‌های هوشمند است. در آزمایش‌های این برنامه، سخت‌افزار و نرم‌افزار هر گوشی به‌طور کامل و دقیق مورد بررسی قرار گرفته و پس از اتمام آزمایش، امتیاز هر گوشی معین می‌شود. این برنامه به‌صورت ماهیانه، لیستی از ده گوشی هوشمندی که بالاترین امتیاز‌ها را کسب کرده‌اند، منتشر می‌کند.

اچ‌تی‌سی U11
به‌تازگی لیست ده گوشی برتر بنچمارک آنتوتو در ماه مه منتشر شده است‌ و از زمان عرضه آی‌فون۷‌ پلاس، این اولین‌باری است که یک گوشی اندرویدی می‌تواند در تست‌ها این مدل را پشت سر بگذارد. حالا می‌توان با اطمینان گفت که آی‌فون ۷‌ پلاس دیگر سریع‌‌ترین گوشی جهان نیست.

اچ‌تی‌سی U11 در صدر

در این تست اچ‌تی‌سی U11 موفق شده با کسب امتیاز 180079، آی‌فون۷ پلاس را با امتیاز 174229 با اختلاف بسیار اندک، شکست دهد. در رتبه‌های بعدی به‌ترتیب، گوشی‌های شیائومی Mi 6، گلکسی S8 و S8 پلاس در رده‌های سوم تا پنجم هستند. در تست‌های ماه گذشته، این سه گوشی موفق شدند تا جایگاه‌ آی‌فون ۷ را تصاحب کرده و این گوشی را به جایگاه ششم منتقل کنند.

این وضعیت ممکن است به‌دلیل انتشار آپدیت 10.3 iOS برای این گوشی رخ داده باشد، زیرا در ماه‌های گذشته امتیاز دستگاه، از امتیاز فعلی آن بسیار بالاتر بوده و بعد از انتشار این به‌روزرسانی، امتیاز دستگاه در بخش تک‌هسته‌ای، کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

در سال‌های قبل، اختلاف امتیازات بین دستگاه‌های اندرویدی و محصولات اپل بسیار زیاد بود و محصولات اپل با اختلاف زیاد در صدر قرار می‌گرفتند. اما در سال‌های اخیر، این اختلاف بسیار کم شده و امروز می‌بینیم که یک گوشی اندرویدی موفق به شکست محصولات این شرکت در تست‌ها شده است. البته این نتیجه موقتی بوده و با عرضه آی‌فون 8، به احتمال زیاد اپل جایگاه اول را دوباره تصاحب خواهد کرد.
در آینده، این نبرد به قوی‌تر شدن سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند منجر خواهد شد. اما گوشی‌های هوشمند فعلی بسیار قدرتمند و سریع بوده و نیازی به قدرتمندتر شدن در زمینه سخت‌افزار احساس نمی‌شود، زیرا گوشی‌های هوشمند کنونی قادر هستند تا تمامی نیاز‌های کاربران را برطرف سازند و اگر این روند باعث گران‌ شدن محصولات این شرکت‌ها شود، در نهایت به ضرر کاربر عادی خواهد بود.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی U11 برترین گوشی هوشمند ماه مه، در بنچمارک آنتوتو شناخته شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH